وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

فال انبيا

فال انبيا

 

فال انبيا

 

چشمان خود را بسته و با حضور ذهن سوره حمد را بخوانيد

حال آنچه را كه مايليد قصد و نيت كرده و اشاره اي بفرماييد :

 

براي گرفتن فال انبيا نيت كرده و اشاره اي بفرماييد

 

يكي از فال ها ، فال انبيا است كه در آن شما نتيجه فال خود را با توجه به يكي از انبيا الهي شامل : حضرت محمد (ص) ، حضرت عيسي ، حضرت موسي ، حضرت نوح ، حضرت آدم ، حضرت ابراهيم ، حضرت ادريس ، حضرت اسحاق ، حضرت اسمائيل ، حضرت الياس ، حضرت ايوب ، حضرت خضر ، حضرت داوود ، حضرت زكريا ، حضرت سليمان ، حضرت شعيب ، حضرت شيث ، حضرت صالح ، حضرت هارون ، حضرت هود ، حضرت يحيي ، حضرت يعقوب ، حضرت يوسف و حضرت يونس خواهيد ديد.

تمامي اديان الهي پيامبراني دارند كه هر كدام به نوبه خود معجزه اي داشته كه توانسته مردم را به سمت خود بكشاند.

هر كدام از پيامبران روش ها و راه هاي خود را داشته و مردم هر دين بر طبق آيين خاص به جاي مانده از پيامبرانشان زندگي مي كنند.

ولي نكته هاي مشتركي در زندگي و روش تمام پيامبران است كه باعث شده تمامي اديان مختلف به همديگر احترام بگذارند و عقايد اديان ديگر را محترم بشمارند.

زندگي نامه هر كدام از پيامبران را مي توان سرلوحه زندگي خود قرار داد زيرا روش زندگي سالم و صحيح را به ما آموزش داده اند.

فال انبيا نيز برگرفته از همين اصول هست كه اشاره به زندگي انبيا دارد و روش هاي زندگي آن ها را به صورت پند و موعظه براي ما مي آورد.

فال هاي مختلفي براي انبيا وجود دارد و كتاب هاي مختلفي نيز در اين باره نوشته شده است كه اعتماد به صحيح بودن هر كدام سخت است.

در اين ميان ما تمام تلاش خود را كرده ايم تا فال انبيا الهي را براي شما آماده كنيم تا بتوانيد از آن استفاده لازم را ببريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۷:۲۲ توسط:myblog موضوع:

فال تاروت

فال تاروت

 

فال تاروت

 

يكي از قديمي‌ترين روش‌هاي پيشگويي يا الهام بخشي در تاريخ ، تاروت بوده است. تاروت در گذشته بيشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زيرا دسترسي به پيشگوي مسلط در زماني كه حاكمان آن را ممنوع كرده بودند پرهزينه و سخت بود. امروزه نيز افرادي كه به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و يا هزينه‌هاي زيادي را دريافت مي‌كنند.

ابتدا نيتتان را واضح و بي ابهام مطرح كنيد سپس بر روي دكمه زير با چشم بسته و تمركز كليك كنيد :

 

براي گرفتن فال تاروت نيت كرده و اشاره اي بفرماييد

 

فال گرفتن با تاروت چندين سده قدمت دارد. فالگيرها از فال تاروت براي تحليل شخصيت و ويژگي هاي افراد، پيشگويي آينده و بررسي گذشته انسان استفاده مي كنند.

آن ها ادعا دارند كه با استفاده از اين اطلاعات مي توانند مراجعين خود را راهنمايي كنند، مشكلاتشان را حل نمايند و كيفيت زندگي آنان را بهبود بخشند.

كارت هاي فال تاروت در ابتدا بر اساس ورق هاي بازي شكل گرفتند. براي همين شكل ظاهري كارت هاي تاروت مشابه ورق هاي بازي است. مي شود گفت كارت هاي تاروت، نسخه هاي فالگيري ورق هاي بازي معمولي هستند.

در واقع كساني كه كارت هاي تاروت را ايجاد كردند، از قدرت هاي ذهني خود براي فال گرفتن با تاروت بهره مي بردند. از ورق هاي بازي تا كارت هاي تاروت انسان ها همواره با مشكلات فراواني رو به رو بوده اند و از همان ابتدا كوشيده اند روش هايي براي پيش بيني آينده و غيب گويي پيدا كنند.

ذهن خلاق افرادي كه بيشتر به عالم غيب و ماورا گرايش دارند ، متوجه امكان پيشگويي در بازي با ورق هاي معمولي شد و به همين دليل تصميم گرفت كه از اين ورق ها به عنوان ابزار غيب گويي استفاده كند.

احتمالاً شكل گيري كارت هاي فال تاروت به همين ترتيب بوده است. ويژگي هاي اوليه ، تعداد ، طرح و رنگ كارت هاي تاروت ، شباهت زيادي به ورق هاي بازي معمولي دارد. پديدآورندگان كارت هاي تاروت تغييراتي اساسي در ورق هاي بازي معمولي ايجاد كردند. آن ها تصاوير و نمادهاي اسرارآميزي ايجاد كردند كه نيروهاي غيب گويي فالگيرها و تخيل افراد معمولي را به كار مي انداخت.

كار كساني كه با تاروت فال مي گيرند اين است كه شخصيت و منش مراجعين را تحليل كنند. آنان همچنين مدعي هستند كه آينده را پيشگويي مي كنند و قادرند به مراجعين خود در برنامه ريزي و ايجاد راهكار براي حل مشكلات و بهتر شدن زندگي كمك كنند.

كل روند غيب گويي با استفاده از كارت هاي تاروت ، همان چيزي است كه ما آن را فال تاروت مي ناميم. فال تاروت بر اساس انرژي ايجاد شده از ماهيت ذهني و فيزيكي مراجعه كننده و فال گير در زمان پرسيدن سوالات و انرژي ساطع شده از كارت هايي كه مراجعين به صورت اتفاقي انتخاب مي نمايند ، عمل مي كند. در واقع ، اين باطن ذهني مراجعين است كه در غياب هرگونه حركت خودآگاهانه ، آنان را به سمت انتخاب يك كارت خاص سوق مي دهد. سپس فالگير با استفاده از تصوير و نمادهاي روي كارت ، فال افراد را به آن ها مي گويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۶:۲۱ توسط:myblog موضوع:

فال حافظ

فال حافظ اصلي

فال حافظ

 

اي حافظ شيرازي ! تو محرم هر رازي ! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم كه هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشكار سازي . براي شادي روح حافظ ، صلوات يا فاتحه اي نثار نماييم .

 

براي گرفتن فال حافظ نيت كرده و اشاره اي بفرماييد

 

امروزه در خانه هر ايراني يك ديوان حافظ يافت مي‌شود. ايرانيان طبق رسوم قديمي خود در روزهاي عيد ملي يا مذهبي نظير نوروز بر سر سفره هفت سين و يا شب يلدا ، فال حافظ مي‌گيرند. براي اين كار ، يك نفر از بزرگان خانواده يا كسي كه بتواند شعر را به خوبي بخواند ابتدا نيت مي‌كند ، سپس به طور تصادفي صفحه‌اي را از كتاب حافظ مي‌گشايد و با صداي بلند شروع به خواندن مي‌كند. كساني كه ايمان مذهبي داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحه اي مي‌خوانند و سپس كتاب حافظ را مي‌بوسند، آنگاه با ذكر اورادي آن را مي‌گشايند و فال خود را مي‌خوانند.

 

شمس الدين محمد حافظ ملقب به خواجه حافظ شيرازي و مشهور به لسان الغيب از مشهورترين شعراي تاريخ ايران زمين است كه تا نام ايران زنده و پا برجاست نام وي نيز جاودان خواهد بود.

با وجود شهرت والاي اين شاعر گران مايه ، در خصوص دوران زندگي حافظ بويژه زمان به دنيا آمدن او اطلاعات دقيقي در دست نيست ولي مي گويند در حدود سال 726 هجري قمري در شهر شيراز به دنيا آمد است.

اطلاعات چنداني از خانواده و اجداد حافظ در دست نيست و ظاهراً پدرش بهاء الدين نام داشته و در دوره سلطنت اتابكان فارس از اصفهان به شيراز مهاجرت كرده است. شمس الدين از دوران طفوليت به مكتب و مدرسه روي آورد و آموخت .

حافظ در دوران جواني بر تمام علوم مذهبي و ادبي روزگار خود تسلط يافت.

او هنوز دهه بيست زندگي خود را سپري ننموده بود كه به يكي از مشاهير علم و ادب ديار خود تبديل شد. وي در اين دوره علاوه بر اندوخته عميق علمي و ادبي خود قرآن را نيز كامل از حفظ داشت و به همين دليل به حافظ لقب گرفت.

دوران جواني حافظ مصادف بود با افول سلسله محلي اتابكان فارس و اين ايالات مهم به تصرف خاندان اينجو درآمده بود. حافظ كه در همان دوره به شهرت والايي دست يافته بود مورد توجه امراي اينجو قرار گرفت و پس از راه يافتن به دربار آنان به مقامي بزرگ نزد شاه شيخ جمال الدين ابو اسحاق حاكم فارس دست يافت.

دوره حكومت شاه ابو اسحاق اينجو توأم با عدالت و انصاف بود و اين امير دانشمند و ادب دوست در دوره حكمراني خود كه از سال 742 تا 754 هجري قمري بطول انجاميد در عمراني و آباداني فارس و آسايش و امنيت مردم اين ايالت بويژه شيراز كوشيد.

حافظ از لطف امير ابواسحاق بهره مند بود و در اشعار خود با ستودن وي در القابي همچون (جمال چهره اسلام) و (سپهر علم و حياء) حق شناسي خود را نسبت به اين امير نيكوكار بيان داشت.

پس از اين دوره صلح و صفا امير مبارزالدين مؤسس سلسله آل مظفر در سال 754 هجري قمري بر امير اسحاق چيره گشت و پس از آنكه او را در ميدان شهر شيراز به قتل رساند حكومتي مبتني بر ظلم و ستم و سخت گيري را در سراسر ايالت فارس حكمفرما ساخت.

امير مبارزالدين شاهي تند خوي و متعصب و ستمگر بود. حافظ در غزلي به اين موضوع چنين اشاره مي كند :

راستي خاتم فيروزه بو اسحاقي ----- خوش درخشيد ولي دولت مستعجل بود

ديدي آن قهقهه كبك خرامان حافظ ----- كه زسر پنجه شاهين قضا غافل بود

لازم به ذكر است حافظ در معدود مدايحي كه گفته است نه تنها متانت خود را از دست نداده است بلكه همچون سعدي ممدوحان خود را پند داده و كيفر دهر و ناپايداري اين دنيا و لزوم رعايت انصاف و عدالت را به آنان گوشزد كرده است.

اقدامات امير مبارزالدين با مخالفت و نارضايتي حافظ مواجه گشت و وي با تاختن بر اينگونه اعمال آن را رياكارانه و ناشي از خشك انديشي و تعصب مذهبي قشري امير مبارزالدين دانست.

سلطنت امير مبارزالدين مدت زيادي طول نكشيد و در سال 759 هجري قمري دو تن از پسران او شاه محمود و شاه شجاع كه از خشونت بسيار امير به تنگ آمده بودند توطئه اي فراهم آورده و پدر را از حكومت خلع كردند. اين دو امير نيز به نوبه خود احترام فراواني به حافظ مي گذاشتند و از آنجا كه بهره اي نيز از ادبيات و علوم داشتند ، شاعر بلند آوازه ديار خويش را مورد حمايت خاص خود قرار دادند.

اواخر زندگي شاعر بلند آوازه ايران همزمان بود با حمله امير تيمور و اين پادشاه بي رحم و خونريز پس از جنايات و خونريزي هاي فراواني كه در اصفهان انجام داد و از هفتاد هزار سر بريده مردم آن ديار چند مناره ساخت رو به سوي شيراز نهاد.

مرگ حافظ احتمالاً در سال 971 هجري قمري روي داده است و حافظ در گلگشت مصلي كه منطقه اي زيبا و با صفا بود و حافظ علاقه زيادي به آن داشت به خاك سپرده شد و از آن پس آن محل به حافظيه مشهور گشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۴:۳۶ توسط:myblog موضوع:

فال روزانه

فال روزانه اختصاصي falday.ir

فال روزانه چهارشنبه 25 مرداد 1396

 

فال روزانه آنهايي كه امروز تولدشان است :
 

دوست عزيزي كه 25 مرداد به دنيا آمده اي، تولدت مبارك! شما فردي سخاوتمند، منطقي و روشن فكر هستيد. شما دوستان و آشنايان زيادي داريد، اما تنها با عده ي اندكي از آنها در مورد مسائل شخصي خود صحبت مي كنيد. امسال هم سعي كنيد به همين روش خود ادامه داده و مسائل خصوصي زندگيتان را با هر كسي در ميان نگذاريد. شما با دوستان خود خيلي صميمي هستيد، اما رفتارتان هميشه به يك شكل نيست و با آنها رفتار متغيري داريد. همچنين گاهي با آنها مثل زيردستان خود رفتار مي كنيد و سعي داريد به كاري كه خودتان مي خواهيد مجبورشان كنيد. اين رفتارهاي شما و حسادت هاي گاه و بيگاهتان مي تواند بين شما و عزيزانتان فاصله بيندازد، پس بهتر است روي اين رفتارهاي خود كنترل بيشتري داشته باشيد. امسال درآمدتان به خاطر اضافه كاري هايتان و يا فعاليت هايي كه در وقت آزاد خود انجام مي دهيد افزايش قابل توجهي خواهد داشت. روابط خانوادگيتان خيلي خوب خواهند و با هيچ مشكل خاصي روبرو نخواهيد شد. در فصل بهار احتمال ازدواج كردن براي خيلي از مجردها وجود خواهد داشت و بقيه هم حتما عشق را در اين فصل تجربه خواهند كرد.

 

فال روزانه متولدين فروردين

نشان : بره

سياره : مريخ

عنصر : آتش

عدد : 9

سنگ موافق : مرجان – الماس – عقيق – زبرجد – يشم

سنگ مخالف : مرواريد – سنگ موسي

فلز موافق : آهن – طلا – مس

رنگ هاي موافق : قرمز – سفيد – قهوه اي – سبز سير – شرابي

حروف موافق : ا – ع – ل – ي

روز موافق : سه شنبه

سمت موافق : جنوب – شرق

رابطه با متولدين ماه هاي ديگر : با متولدين مرداد و آذر ، خيلي خوب – با خرداد و بهمن ، خوب – با تير و مهر و دي ، بد – با ارديبشهت و شهريور و آبان و اسفند ، دشمن

بيماري ها : عوارض ذهني – تب هاي مخالف – اورام و سردرد هاي مختلف – حساسيت هاي پوستي – ريزش مو – بيماري هاي خوني

ناحيه يا عضو حساس بدن : سر

طبع : گرم و خشك

سوره هاي موافق : آل عمران – انعام – انفال – انفطار – انشقال – الم نشرح – عنكبوت – عبس – عاديات – عصر – يونس – لقمان – يوسف

مشاغل مناسب : دكتر – مهندس – خلبان – مدير – صنعت كار – نويسنده – محقق – دندان پزشك – روان شناس – روانكاو – نظامي – فروشنده – زارع – شاغل در امور نظارت – در چاپخانه – در سفارتخانه و …

فال روزانه متولدين فروردين :

امروز ديگر جانتان به لبتان رسيده است و يك ضربه كافي است تا مانند يك آتشفشان منفجر شده و همه جا را به آتش بكشيد. اما بايد يادتان باشد كه اين كار تنها مشكلي ديگر به مشكلات شما اضافه خواهد كرد. راز غلبه به اين وضعيت اين است كه به جاي جنگيدن با وضع موجود سعي كنيد راه تازه اي براي خودتان بسازيد. به نظر مي رسد كه امروز نظر شما با همه فرق مي كند، ولي خودتان ته قلبتان مي دانيد كه حق با شماست! متاسفانه طرف مقابلتان هم آنقدر از موضعي كه گرفته مطمئن است كه به نظر مي رسد ديگر جايي براي پيدا كردن يك راه حل مشترك باقي نمي ماند. با اين حال اگر سعي كنيد ريشه اين اختلاف نظر را پيدا كنيد هر چقدر هم كه مشكلتان در نگاه اول بزرگ به نظر برسد قابل حل خواهد بود.


 

فال روزانه متولدين ارديبهشت

نشان : گاو

سياره : زهره

عنصر : خاك

عدد : 6

سنگ موافق : الماس – مرواريد – ياقوت – فيروزه

سنگ مخالف : الماس زرد – زبرجد – ياقوت اصغر

فلز موافق : مس – برنج – نقره

رنگ هاي موافق : آبي – زرد – سبز – صورتي

حروف موافق : ب – ر

روز موافق : جمعه

سمت موافق : مغرب – جنوب – جنوب شرقي

رابطه با متولدين ماه هاي ديگر: با متولدين شهريور و دي ، خيلي خوب – با تير و اسفند ، خوب – با مرداد و آبان و بهمن و فروردين ، بد – با خرداد و مهر و آذر، دشمن

بيماري ها : حناق – عوارض قلبي – تب هاي شديد – سرما خوردگي – بيماري هاي حلق – درد در اعضاي تناسل – بيماري هاي رحم – عوارض بيني – درد سينه و گاه همراه با چرك

ناحيه يا عضو حساس بدن : گردن

طبع : سرد و خشك

سوره هاي موافق : بقره – بروج – بلد – بينه

مشاغل مناسب : فعاليت هاي هنري به خصوص در زمينه تئاتر – سينما – موسيقي و نقاشي – آرايشگري – پرورش گل و باغداري – پرستاري – مهندسي – فروشندگي – جواهر سازي – امور مالياتي – امور معاملاتي – بانكداري و …

فال روزانه متولدين ارديبهشت :

شما براي آينده ي خود آنقدر راه ها و مسيرهاي مختلفي در سر داريد كه نمي دانيد كدام يك براي شما از همه بهتر خواهد بود. داشتن گزينه هاي مختلف خيلي خوب است، اما به اين شرط كه باعث بلاتكليفي شما نشود و جلوي تصميم گيري شما را نگيرد. شايد با خودتان فكر كنيد كه بهتر است به جاي به كار گرفتن منطق خود به آنچه نداي درونتان به شما مي گويد گوش كنيد. شايد نداشتن اطلاعات كافي كمي گيج كننده باشد، اما بهتر است به جاي اينكه بر اساس احساستان تصميم بگيريد به دنبال كسب اطلاعات بيشتر و گرفتن بهترين تصميم ممكن باشيد. بعد از آن مي توانيد تا حدودي به نداي قلبتان هم گوش كنيد.
 

 

فال روزانه متولدين خرداد

نشان : دو پيكر

سياره : عطارد

عنصر : باد

عدد : 5

سنگ هاي موافق : زمرد – يشم

سنگ هاي مخالف : فيروزه – ياقوت – كبود

فلزات موافق : طلا – مس – پلاتين

رنگ هاي موافق : زرد – سبز – قرمز

حروف موافق : ق – ك

روز موافق : چهارشنبه

سمت موافق : مغرب

رابطه با ماه هاي ديگر : با متولدين مهر و بهمن ، خيلي خوب – با فروردين و مرداد ، خوب – با شهريور و آذر و اسفند ، بد – با خرداد و تير و آبان و دي ، دشمن

بيماري ها : بيماري هاي اعصاب – بي خوابي – درد در پاها و دستها – بيماري هاي دستگاه هاضمه – جوشهاي چركي – سردرد – بيماري هاي خوني – عوارض ذهني – لكنت زبان

عضو حساس بدن : دست و بازو

طبع : گرم و تر

سوره هاي موافق : كهف – كوثر – قلم – قارعه

مشاغل مناسب : معلم – نويسنده – روزنامه نگار – خلبان – شاعر – مهندس – مجسمه ساز – وكيل – تاجر – راننده و …

فال روزانه متولدين خرداد :

امروز شما به فكر به دست آوردن موفقيت هستيد و مي دانيد كه بايد براي به دست آوردن آن با چالش هايي روبرو شويد و نقشه هايي حساب شده بكشيد تا آينده ي خود را تضمين كنيد. اما به خاطر شرايط موجود ممكن است نتوانيد مرز بين احتمالات و واقعيت را به درستي تشخيص دهيد. سعي كنيد نگرشي منطقي تر داشته باشيد و فكر نكنيد كه همه چيز دقيقا بر اساس همان چيزي كه شما انتظار داريد پيش خواهد رفت. توانايي هاي خود را با نشان دادن بهترين عملكرد ممكن در برابر هر موقعيتي كه زندگي سر راهتان قرار مي دهد به همه ثابت كنيد. خوشبختانه شما در حال حاضر مي توانيد توانايي هايتان را به نمايش گذاشته و ديگران را تحت تأثير قرار دهيد.
 

 

فال روزانه متولدين تير

نشان : خرچنگ

سياره : قمر

عنصر : آب

عدد : 2

سنگ هاي موافق : عقيق – مرواريد – زبرجد – زمرد – ياقوت

سنگ هاي مخالف : سنگ موسي – لاجورد

فلزات موافق : نقره – مس – حلبي

رنگ هاي موافق : سفيد – سبز – بنفش

حروف موافق : هـ – ح

روز موافق : دوشنبه

سمت موافق : شمال

رابطه با ماه هاي ديگر : با متولدين آبان و اسفند ، خيلي خوب – با خرداد و شهريور ، خوب – با مهر و دي ، بد – با تير و مرداد و آذر و بهمن ، دشمن

بيماري ها : امراض معده – درد شكم – امراض پوستي – امراض ادراري – سردرد – درد پهلو و ناف – درد گردن و پشت و كمر – دق – سل – سرطان

عضو حساس : سينه

طبع : سرد و تر

سوره هاي موافق : حجر – حج – حجرات – حشر – حديد – الهمزه – هود

مشاغل مناسب : دكتر – تاجر – شاعر – معلم و استاد – داروساز – روزنامه نگار – خواننده – شاغل در امور اجتماعي – شاغل در امور ساخت و ساز ساختمان و امور مربوط به آن و …

فال روزانه متولدين تير :

امروز شما با انگيزه اي بيشتر از قبل مصمم هستيد كه در برابر ترس هايتان بايستيد و آنچه در ذهن و قلبتان مي گذرد را بيان كنيد. با اين حال شما خوب مي دانيد كه ديگران لزوما با نظرهايتان موافقت نخواهند كرد. در واقع شما خودتان را براي چنين شرايطي آماده كرده ايد و حاضريد در صورت لزوم با ديگران در مورد آن بحث كنيد. خوشبختانه اعتماد به نفس شما در شرايط كيهاني موجود افزايش پيدا كرده است و اميدوار هستيد كه همه چيز طبق خواسته ي خودتان پيش برود. اگر در رابطه با مسائل عاطفي و عشقي حس كرديد كه انگار همه چيز را روي دور تند گذاشته اند تعجب زده نشويد. احساسات خود را بپذيريد و خيلي روي جزئيات زوم نكنيد و به تجزيه و تحليل آنها نپردازيد.
 

 

فال روزانه متولدين مرداد

نشان : شير

سياره : شمس

عنصر : آتش

عدد موافق : 1

سنگ هاي موافق : ياقوت كبود – الماس – عقيق

سنگ هاي مخالف : ياقوت اصغر – زمرد

فلزات موافق : طلا – آهن – مس

رنگ هاي موافق : طلايي – زرد – نارنجي

حرف موافق : م

روز موافق : يكشنبه

سمت موافق : مشرق

رابطه با ماه هاي ديگر : با متولدين فروردين و آذر ، خيلي خوب – با خرداد و مهر ، خوب – با ارديبهشت و آبان و بهمن ، بد – با تير و شهريور و دي و اسفند ، دشمن

بيماري ها : عوارض قلبي – عوارض معده – امراض چشمي – امراض كبدي – بي نظمي در گردش خون – سنگ هاي كليه و كبد و صفرا و مثانه – درد پشت و كمر – سردرد

عضو حساس بدن : قلب و پشت

طبع : گرم و خشك

سوره هاي موافق : مائده – مريم – مدثر – مومن – محمد – مجادله – مرسلات

مشاغل مناسب : معلم و استاد – منجم – مدير – هنرمند – جواهرساز – كارمند – پيشه ور – شاغل در امور معاملاتي و فروشندگي – روانكاو و …

فال روزانه متولدين مرداد :

آنچه مي خواهيد را بيان كنيد و خيالتان راحت باشد كه آن را به دست خواهيد آورد. انتظار نداشته باشيد كه ديگران ذهنتان را بخوانند، تا زماني كه خودتان در مورد خواسته هايتان صحبت نكنيد احتمال اين كه كسي براي برآورده كردن آنها تلاشي كند خيلي كم خواهد بود، پس خودتان به دنبال خواسته هايتان برويد. ممكن است كه امروز اتفاقات غير منتظره اي مشكلاتي در برنامه هايتان ايجاد كنند، پس خودتان را براي رويارويي با آنها آماده كنيد. مخالفت هايي كه ديگران با نقشه ها و برنامه هايتان دارند برايتان تعجب آور است و خيلي محكم در برابر انتقادهاي آنها و ممانعت هاي احتمالي كه ايجاد كنند خواهيد ايستاد، فقط مواظب باشيد در واكنش نشان دادن زياده روي نكنيد.
 

 

فال روزانه متولدين شهريور

نشان : خوشه يا گندم

سياره : ولكان يا رعد

عنصر : خاك

عدد موافق : 5

سنگ هاي موافق : زمرد – لاجورد – يشم – عقيق – الماس

سنگ مخالف : فيروزه

فلزات موافق : فولاد – مس – جيوه

رنگ هاي موافق : زرد – سبز – قهوه اي

حروف موافق : پ – غ

روز موافق : چهارشنبه

سمت موافق : جنوب

رابطه با ماه هاي ديگر : با متولدين ارديبهشت و دي ، خيلي خوب – با تير و آبان ، خوب – با خرداد و آذر و اسفند ، بد – با فروردين و مرداد و مهر و بهمن ، دشمن

بيماري ها : بيماري هاي اعصاب – امراض دستگاه گوارش و هاضمه – درد شقيقه – درد بازو و كمر – سر درد – ناراحتي هاي حيض – آپانديس

عضو حساس : روده و شكم

طبع : سرد و خشك

سوره هاي موافق : بقره – بروج – بلد – بينه

مشاغل مناسب : پزشك – تاجر – مبلغ – نظامي – نرس – اديب – محقق – كارمند بانك – شاغل در چاپخانه و صحافي – شاغل در مراكز آمار و …

فال روزانه متولدين شهريور :

امروز سعي كنيد طلوع يا غروب خورشيد را تماشا كنيد و از زيبايي هاي دنياي اطرافتان لذت ببريد. چشم هايتان را باز كنيد و اجازه دهيد زيبايي هاي اطرافتان برايتان الهام بخش باشند. مهرباني شما و ميلي كه به كمك كردن به ديگران داريد آنها را به سمت شما خواهد كشيد، اگر مي دانيد كه مي توانيد درسي به آنها بدهيد كه براي رهايي از مشكلاتشان به آنها كمك خواهد كرد حتما اين كار را بكنيد، حتي اگر كمي باعث ناراحتي آنها شويد. امروز هر چقدر كه اطرافيانتان بيشتر براي شنيدن واقعيت و نظرات و افكارتان شما را تحت فشار قرار دهند شما ميل كمتري به انجام اين كار نشان خواهيد داد و ترجيح مي دهيد نظراتتان را در عملكردتان نشان دهيد.
 

 

فال روزانه متولدين مهر

نشان : ترازو

سياره : ونوس

عنصر : باد

عدد موافق : 6

سنگ هاي موافق : الماس – فيروزه – ياقوت كبود – ياقوت اصغر – يشم – زبرجد

سنگ هاي مخالف : مرواريد – سنگ موسي

فلزات موافق : مس – طلا – پلاتين

رنگ هاي موافق : سبز – زرد – آبي – صورتي

حروف موافق : ت – ر – ط

روز موافق : جمعه

سمت موافق : مغرب – جنوب شرقي

رابطه با متولدين ماه هاي ديگر : با متولدين خرداد و بهمن ، خيلي خوب – با مرداد و فروردين و آذر ، خوب – با تير و دي ، بد – با ارديبهشت و شهريور و آبان و اسفند ، دشمن

بيماري ها : امراض كليوي – امراض مثانه – امراض خوني – امراض زنانه – امراض پوستي – امراض تناسلي – فشار خون – سوء هاضمه – ناراحتي در چشم – درد مفاصل – درد كمر و سينه و سر و شكم و شانه و بازو

اعضاء حساس بدن : كليه – جگر – معده

طبع : گرم و تر

سوره هاي موافق : توبه – تكاثر – تكوير – طه – طور – طلاق

مشاغل مناسب : عكاس – خياط – سنگ تراش – وكيل – شاعر – محقق – شعبده باز – هنرمند و هنرپيشه – روانكاو – سياستمدار – ورزشكار – فروشنده – شاغل در آزمايشگاه – شاغل در آژانس و بنگاه هاي معاملاتي و …

فال روزانه متولدين مهر :

امروز با يكي از دوستان خود كه براي مدتي از او بيخبر بوده ايد تماس بگيريد. او دلتنگ شماست و دلش مي خواهد از شما باخبر شود، او را با تماس خود خوشحال كنيد. تمام مدت چشم خود را به هدفتان بدوزيد و به ديگران هم اجازه ندهيد كه شما را از مسير اصليتان منحرف كنند. بي آن كه هيچ وقتي تلف كنيد به سمت مقصد اصلي خود پيش برويد. درست است كه ديگران هم در پيش بردن برنامه هايتان نقش مهمي دارند، اما نبايد بتوانند راه شما را طبق خواسته ي خود تغيير دهند. سعي نكنيد جوري رفتار كنيد كه انگار براي همه چيز برنامه ريزي كرده ايد و براي هر موقعيتي كه پيش مي آيد از قبل راه حلي آماده كرده ايد. هيچ كدام از ما كامل نيستيم، پس خطاهايتان را بپذيريد.
 

 

فال روزانه متولدين آبان

نشان : عقرب

سياره : پلوتون

عنصر : آب

عدد موافق : 10

سنگ هاي موافق : ياقوت اصغر – الماس – عقيق سرخ

سنگ هاي مخالف : زمرد – زرقون

فلزات موافق : آهن – نقره – پلاتين

رنگ هاي موافق : قرمز – سبز – عنابي

حروف موافق : ذ – ز – ژ – ض – ظ – ن

روز موافق : سه شنبه

سمت موافق : جنوب – شمال

رابطه بين متولدين ماه هاي ديگر : با متولدين تير و اسفند ، خيلي خوب – با شهريور و دي ، خوب – با ارديبهشت و مرداد و بهمن ، بد – با فروردين و خرداد و مهر و آذر ، دشمن

بيماري ها : ناراحتي هاي گلو و حنجره – امراض كليه و مثانه – ضعف و بيماري اعضاء تناسلي – امراض رحمي – زكام – بواسير – درد استخوان بيني – درد شانه ها – بيماري هاي ادراري – امراض رواني مانند : ترس و تشويش و اضطراب

عضو حساس بدن : اعضاء تناسلي

طبع : سرد و تر

سوره هاي موافق : نمل – نجم – ناس – زلزال

مشاغل مناسب : نرس – پرستار – منجم – تاجر – مهندس – كارمند – نظامي – قصاب و …

فال روزانه متولدين آبان :

امروز بايد بيشتر از هميشه مواظب اخلاق و رفتارتان باشيد. ديگران را به راحتي مورد قضاوت قرار ندهيد و به همه ي آنها به يك اندازه احترام بگذاريد. پيش از آنكه براي جبران اشتباهاتشان به آنها فرصتي بدهيد، آنها را مجازات نكنيد. حساسيت شما به خواسته ها و نيازهاي ديگران يك ويژگي بسيار ارزشمند است، ولي همين ويژگي امروز مي تواند منبع خشمي عميق و ريشه دار در وجود شما باشد. با ديدن اين همه مشكلي كه در دنياي اطرافتان وجود دارد و سختي هايي كه نزديكانتان دارند تحمل مي كنند ممكن است كنترل خشم و احساسات خود را كمي از دست بدهيد. فراموش نكنيد كه شما نمي توانيد مشكلات همه دنيا را حل كنيد.
 

 

فال روزانه متولدين آذر

نشان : كمان يا كمانگير

سياره : مشتري

عنصر : آب

عدد موافق : 3-0

سنگ هاي موافق : ياقوت اصغر – فيروزه

سنگ هاي مخالف : عقيق – ياقوت كبود

فلزات موافق : طلا – آهن – روي

رنگ هاي موافق : سياه – سفيد – سبز – آبي – ارغواني

حرف موافق : ف

روز موافق : پنجشنبه

سمت موافق : شرق – شمال شرقي

رابطه بين متولدين ماه هاي ديگر : با متولدين فروردين و مرداد ، خيلي خوب – با مهر و بهمن ، خوب – با خرداد و شهريور و اسفند ، بد – با ارديبهشت و تير و آبان و دي ، دشمن

بيماري ها : امراض عصبي – امراض خوني – امراض گلو – امراض كبدي – امراض داخلي – فشار خون – غش و صرع – درد زانوها – درد ران ها – درد شانه ها – روماتيسم – زخم هاي مختلف

عضو حساس : ران ها

طبع : گرم و خشك

سوره هاي موافق : فجر – فيل – فلق

مشاغل مناسب : مهندس – معلم – استاد – مدير و رئيس – مربي – پزشك – داور – واسطه – شاغل در امور معاملاتي – كاسب و …

فال روزانه متولدين آذر :

امروز اهداف شما وسعت خيلي زيادي را در بر مي گيرند، اما اگر مي خواهيد موفق باشيد بايد محدوده ي نقشه هايتان را محدودتر كنيد. اطرافيانتان نيز در اين رابطه رفتارهاي پيچيده اي از خودشان نشان مي دهند و در ابتدا شما و نقشه هايتان را مورد حمايت خود قرار داده و سپس شما را به ياد محدوديت ها و مشكلاتتان مي اندازند. در هر صورت روياهايتان به نظر خودتان خيلي منطقي و قابل دسترس هستند و همين ممكن است باعث شود نتوانيد مرز بين احتمال ها و واقعيت را به خوبي تشخيص دهيد. در هر صورت اگر شجاعت كافي براي پيش بردن نقشه هايتان را نداشته باشيد هرگز نخواهيد فهميد كه حق با شما بوده است يا اطرافيانتان!
 

 

فال روزانه متولدين دي

نماد : جدي
ويژگي‌ها و خصوصيات‌ كلي‌ متولدين‌ دي‌ ماه‌ :
كاري ‌، واقع‌ بين ‌، اهل‌ عمل‌ ، دور انديش ‌، محتاط ، حسابگر ، معتقد و آينده‌ نگر ، جاه‌ طلب ‌، بلند پرواز و منضبط ، با حوصله ‌، شكيبا ، بردبار ، حسابگر ، با احتياط و دقيق‌ ، شوخ‌ طبع ‌، بذله‌گو ، تودار ، درون‌ گرا ، ساكت‌ و خوددار

فال روزانه متولدين دي :

امروز ممكن است است كارهايتان جهت تازه اي به خود بگيرند، شايد اين موضوع در ابتداي كار برايتان كمي آزار دهنده باشد، اما اگر با قدم هايي محكم و با اعتماد به نفس مسير خود را ادامه دهيد خواهيد ديد كه اين مسير تازه دقيقا همان راهي است كه مدت ها پيش بايد در پيش مي گرفته ايد. امروز از آن روزهايي نيست كه بتوانيد بيكار بنشينيد و ببينيد در اطرافتان چه اتفاقي مي افتد. قبل از آنكه ديگران براي شما تصميم بگيرند و بخواهند راهتان را تعيين كنند خودتان دست به كار شويد و همان طوري كه خودتان مي خواهيد عمل كنيد. شما خيلي مهربانتر از آن چيزي هستيد كه نشان مي دهيد، پس نسبت به احساسات اطرافيانتان حساسيت بيشتري نشان دهيد.
 

 

فال روزانه متولدين بهمن

نماد : دلو
ويژگي‌ها و خصوصيات‌ كلي‌ متولدين‌ بهمن‌ ماه‌ :
مهربان ‌، صميمي‌ و انسان‌ دوست‌ ، درستكار ، صادق‌ ، شريف ‌، راستگو ، رو راست‌ و وفادار ، مبتكر ، اصيل‌ و خلاق ،‌ مستقل ‌، بي‌نياز ، بدون‌ وابستگي ‌، آزاد ، عاقل ‌، انديشمند ، متفكر و روشنفكر

فال روزانه متولدين بهمن :

امروز شما مي توانيد در پيش بردن كارها و برنامه هايتان موفق باشيد، اما به اين شرط كه خودتان كنترل زندگيتان را به دست بگيريد. به ديگران اجازه ندهيد زمام امور را به دست گرفته و شما را به همان مسيري كه خودشان دوست دارند بكشند. انرژيتان امروز در سح يكنواختي نخواهد بود و در بازه هاي خاصي خيلي پر انرژي هستيد و در باقي ساعت ها كمي احساس خستگي و بي حوصلگي مي كنيد، از وقت هايي كه انرژيتان بالاست به درستي استفاده كنيد تا بتوانيد تعادل را در كارهايتان حفظ كنيد. در هر صورت فراموش نكنيد كه تحت هيچ شرايطي نبايد تسليم شويد. در اشتراك گذاشتن نقشه ها و احساسات خود با دوستانتان احتياط بيشتري از خودتان نشان دهيد.
 

 

فال روزانه متولدين اسفند

نماد : حوت

ويژگي‌ها و خصوصيات‌ كلي‌ متولدين‌ اسفند ماه ‌:

خلاق ‌، با قدرت‌ تخيل‌ قوي ‌، حساس ‌، زود رنج ‌، دلسوز و با احساس‌ ، دل‌ رحم‌ ، رئوف ‌، رحيم‌ و مهربان‌ ، از خود گذشته ‌، فداكار ، نوع‌ دوست ‌، بي‌تجربه‌ ، غير مادي‌ و معنوي‌ شهودي‌ ، همدل‌ و هم‌ فكر

فال روزانه متولدين اسفند :

امروز ديگران خيلي راحت نسبت به شما و نيت هايتان دچار شك و ترديد مي شوند، پس سعي كنيد هر طوري كه شده است به ديگران دليلي ندهيد كه به شما شك كنند. اجازه دهيد اعتماد به نفستان در رفتارتان بروز پيدا كند و به وعده هايي كه داده ايد عمل كنيد. امروز شما انرژي مضاعفي در اختيار داريد، اين انرژي را در انجام كارهايتان مورد استفاده قرار دهيد تا كارهايي كه معمولا برايتان خسته كننده هستند خيلي خوب و به راحتي پيش بروند. از فرصت هايي كه براي بهتر كردن دنياي اطرافتان داريد استفاده كنيد. مهم نيست قدم هايي كه برمي داريد كوچك هستند يا بزرگ، آنچه اهميت دارد اين است كه فراموش نكنيم همه ما نسبت به جهان اطرافمان مسئول هستيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۲:۲۴ توسط:myblog موضوع:

زندگينامه رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان

 

نام: رامبد

نام خانوادگي: جوان

تاريخ تولد:1350/10/1

محل تولد:تهران

همسر سابق : سحر دولتشاهي

 

بيوگرافي رامبد جوان

 

بيوگرافي رامبد جوان

 

رامبد جوان دراولين روز از دي ماه سال 1350 در محله شهرآراي بدنيا آمد؛ او بازيگر تئاتر؛ سينما و تلويزيون؛ كارگردان و مجري تلويزيون ميباشد.

رامبد جوان در يك خانواده اي سنتي در تهران بــا اصالت آذري متولد شد. رامبد جوان يك خواهر بــه نام پوپك دارد كــه 8 سال از خودش بزرگتر است. بــه او گفته رامبد يعني فرشته صلح و آرامش و ايــن اسم انتخاب خواهرش بوده است. چندان بــه فوتبال علاقمند نـيـسـت و موسيقي را خيلي دوست دارد امــا ترجيح ميدهد از هيچ خواننده اي اسم نبرد. دوست صميمي رامبد ؛ اشكان خطيبي است.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد بــا ماندانا روحي ازدواج مي كند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصداي ازدواج آنها زياد بــه اطرافيان نمي رسد. نكته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان ايــن اســت كــه سيدمحمد خاتمي رئيس جمهور وقت ايران آنها را پاي سفره عقد نشانده و برايشان خطبه را جاري مي كند. در هــر حال تنها چند سال بعد ايــن ازدواج بــه بن بست رسيده و ايــن دو از هم جدا مي شوند. چند سال بعد و در 36 سالگي دوباره بــه فكر ازدواج مي افتد.

اينبار همسر او سحر دولتشاهي اســت كــه ماجراي آشنايي آنها بــه صحنه تئاتر برمي گردد. ايــن دو در سريال مسافران بــا يكديگر هم بازي بودند. داستان آشنايي رامبد و سحر نــيــز از يك نمايش تئاتر كليد خورد. سحر دولتشاهي عضو گروه تئاتر پسياني بود و آتيلا پسياني در ايــن آشنايي نقش پر رنگي داشته است.

رامبد جوان سال گذشته بــه مناسبت روز زن بــه همسرش يك موتور سيكلت هديه داد! شايعاتي تائيد نشده در مورد زندگي مشترك ايــن دو وجود دارد كــه حاكي از آن اســت كــه ايــن دو اخيرا از يكديگر جدا شده اند.

ازدواج تــا شايعه جدايي رامبد جوان و نگار جواهريان

زمزمه اي كــه ايــن روزها در محافل خصوصي و فضاي مجازي مي شنويم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهريان بــراي زندگي مشترك است. برخي افت سري جديد برنامه خندوانه را بــه خاطر ايــن موضوع مي دانند و برخي هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژي سابق او را بــه ايــن دليل؛ الصاق مي كنند.

جالب اينكه برخي از كساني كــه هنرمندان را در امكان عمومي و هنري رصد مي كـنـنـد مي گويند مدتي اســت رامبد جوان بــا مشترك مورد نظر رويت نشده اســت و همين حرف و حديث ها بــه ايــن شايعه دامن زده كــه ايــن دو هنوز بــه وصل نرسيده از هم منفصل شده اند گرچه برخي ديگر معتقدند كــه هنوز متصل اســت او و بــراي اينكه شايعات و حاشيه هاي دردسرسازي دامن آنها را نگيرد ترجيح داده اند كمتر در فضاي عمومي بــا هم ظاهر شــونــد يــا عكسي مشترك در اينستاگرام منتشر كنند.

خاصه اينكه بر سر جدايي قبلي رامبد از سحر دولتشاهي حواشي زيادي بــه وجود آمد كــه حــتـي رامبد در مصاحبه اي نسبت بــه آن واكنش تندي نشان داد و گفت:ترجيح مي دهم بــه عــنــوان يك رفتار مقاومتي در برابر ايــن جنس از هيجان بــراي دانستن زندگي شخصي؛ كاملا بــه حق در برابر هــمــه اعلام كنم دوست ندارم درباره زندگي خصوص ام روي آنتن رسانه ملي حرف بزنم. اگــر مي خواستم حرف بزنم بــه جاي خانه در خيابان زندگي مي كردم. دوست ندارم كسي درباره زندگي خصوصي ام از من سوال بپرسد. زندگي خودم اســت مال خودم است.

فعاليت بازيگري رامبد جوان
تئاتر شروعي بــراي ورود بــه به عرصه نمايش و فعاليت هاي هنري ايــن كمدين محبوب بود. او بــه ترتيب در تئاتر؛ تلويزيون و سينما فعاليت كرده و از سال 1373 بــه عــنــوان بازيگر تئاتر مشغول فعاليت بوده است. اولين كارگرداني اش در تئاتر هم تئاتري بــراي معلولين بوده كــه بــه گفته خودش بسيار هم مورد توجه قرار گرفته است. او در همين سال در مجموعه صرفه جويي در آب كارش را در تلويزيون شروع كــرد و ســپــس در برنامه نوروز 74 نقش آفريني داشت.

پس از آن در سال 74 در يك قسمت از مجموعه تلويزيوني پرطرفدار همسران بــه كارگرداني بيژن بيرنگ و مسعود رسام نقش كوتاهي داشت كــه در نهايت باعث مورد توجه قرار بگيرد و همان سال در مجموعه فروشگاه بــه كارگرداني احمد بهبهاني نقش آفريني كند. جوان همچنين بين سال هاي 74 و 75 در مجموعه نوعي ديگر بهروز بقايي هم حضور داشت.

خانه سبز سكوي پرشي بــراي معروف شدن فريد صباحي يــا فريد جينگلبرد نامي بود كــه در سال هاي پخش يكي از پرطرفدارترين سريال هاي دهه هفتاد از دهان هــمــه مردم شنيده مي شد. سريال خانه سبز بــا هنرمندي خسرو شكيبايي؛ مهرانه مهين ترابي؛ اكرم محمدي؛ مرحومه حميده خيرآبادي؛ آتنه فقيه نصيري و البته رامبد جوان؛ روايتي خودماني و شيرين بود از رابطه چند خانواده بــا مزه كــه در يك ساختمان زندگي مي كــردنــد و هــر بار بــراي هــر كدام اتفاقي رخ ميداد و ديگران بــا همكاري و همدلي آن مشكل را برطرف مي كردند.

از كارهاي ضعيف پــس از خانه سبز تــا احياي محبوبيت رامبد جوان كارش را در سال 76 بــا سرزمين سبز بــه عــنــوان بازيگر ادامه داد كــه دنباله اي نچسب و كم رمق از خانه سبز بود و در همان سالها هم فرصت پخش پيدا نكرد تــا بــا تاخيري حدود 10 ساله پخش شود. شايد همين تاخير يكي از عوامل ديده نشدن سريال بــه خاطر تغيير ذائقه مخاطبان بود. بعد از آن بــه سراغ نويسندگي رفت.

مجموعه در همين حوالي و فيلمنامه اوليه سريال تولدي ديگر دو اثري بودند كــه جوان در كسوت نويسنده آنها را تجربه كــرد امــا هنوز بــا چهره شدن فاصله بسيار داشت.مي توان گــفــت تــا دو سال بعد از خانه سبز؛ پرنده بخت جوان پروازي نداشت تــا ايــن كــه يك نقش چند وجهي در “كت جادويي” (به كارگرداني محمد حسين لطيفي) شانس دوباره اي بــه وي بخشيد. ايــن سريال داستان پسري سرخوش و تهي دست بود كــه بعد از وقوع برخي اتفاقات صاحب يك كت جادويي شده كــه بي وقفه از جيب هاي آن پول نقد سرازير مي شود.

به زودي ايــن جوان چنان اسير قدرت و ثروت شده كــه آرام آرام شخصيت ساده و بي آلايشش تبديل بــه مردي بــه سنگ دل و پول پرست مي شود. رامبد جوان بــه خوبي از پــس ايــن نقش برآمد و بــه زودي محبوب شد. محبوبيتي كــه خيلي زود بــا فيلم موميايي 3 و حضور در كنار سوپراستار آن روزها يعني پرويز پرستويي بــراي هميشه تثبيت شد.

كارنامه هنري رامبد جوان
كارگرداني رامبد جوان:
وي كارگرداني چهار مجموعه تلويزيوني بــه نام هاي گمگشته و نشاني و مسافران و توطئه فاميلي را بــه عهده داشته اســت كــه مجموعه نشاني ايام نوروز 87 از شبكه دو سيما پخش شد. مجموعه گمگشته بــه نويسندگي سيد سعيد رحماني و عليرضا كاظمي پور نــيــز در ماه رمضان سال 1380 از سيما پخش شــد كــه بــا استقبال تماشاگران مواجه شد.

رامبد جوان در سينما نــيــز اسپاگتي در هشت دقيقه را در كارنامه خود دارد كــه جايزه بهترين كارگرداني دوره بيستم جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان را در سال 1384 از آن خود كرد.

او در جشنواره 29 فجر بــه عــنــوان كارگردان در فيلم ورود آقايان ممنوع شركت داشت و توسط همين فيلم در زمان اكران فروشي بالغ بر 6 ميليارد تومان بر جاي گذاشت و فيلم پر مخاطب شبهاي رمضان 90 بود. همچنان رامبد جوان در 31 امين جشنواره فجر؛ سيمرغ بهترين بازيگر مكمل نقش مرد از فيلم گناهكاران را دريافت كرد.

رامبد جوان در حالي پيش تر قرار بود كمدي خندنده را بسازد بــه دليل آماده نشدن فيلمنامه آن كار؛ درگير ساخت سك درام جنايي بــا عــنــوان نگار شد. در فيلم نگار ؛ نگار جواهريان نــيــز در نقش نگار بــه ايفاي نقش ميپردازد. كارگردان فيلم نگار ؛ خود رامبد جوان اســت و گفتني اســت كــه او در ايــن فيلم علاوه بر كارگرداني؛ بازي نقش اصلي آن را نــيــز بر عهده خواهد داشت.

گفته مي شــود ژانر ايــن فيلم جنايي است. اگــر فيلم گناهكاران را بــه ياد داشته باشيد؛ خواهيد ديد كــه رامبد جوان قبل از نگار ؛ در فيلم گناهكاران كــه ساخته فرامرز قريببيان بود نــيــز در ژانر جنايي سابقه بازي داشته است. در ايــن فيلم بــراي دومين بار اســت كهرامبد جوان بازي در ژانر اجتماعي را تجربه مي كند.

خندوانه رامبد جوان

خندوانه نام برنامه اي تلويزيوني بــه كارگرداني و اجراي رامبد جوان اســت كــه در هــر قسمت بــا چهره هاي سرشناس سينما؛ تلويزيون؛ ورزش؛ سياست و مانند آن در مورد خنده و شادي گــفــت و گو مي كند. خندوانه يكي از پر مخاطب ترين برنامه هاي تلويزيوني ايران محسوب مي شود.

ايدهٔ اجراي برنامه؛ يك بار در سال 1383 توسط رامبد جوان بــه شبكهٔ دو داده شده بود؛ ولــي بــه خاطر تأمين نشدن بودجه و مسائلي مانند آن ساخت ايــن برنامه بــه تعويق افتاد.

فصل اول ايــن برنامه از 21 خرداد 1393 شروع و در 3 آبان 1393 پايان يافت. و فصل دوم آن از 29 فروردين 1394 بــه روي آنتن رفت و در 21 مهر 1394 پايان يافت.  فصل سوم آن از 25 اسفند 1394 شروع شد.

فيلم شناسي رامبد جوان
رامبد جوان در سينما
1392 آزادي مشروط
1392 آذر؛ شهدخت؛ پرويز و ديگران
1391 نيكان و بچه غول
1391 گناهكاران
1390 آزمايشگاه
1389 دختر شاه پريون
1389 ديو و دلبر
1388-1389 ورود آقايان ممنوع
1388 پسر آدم؛ دختر حوا
1387 شبي در تهران
1386 جعبه موسيقي
1386 مصاحبه
1385 زن بدلي
1385 سوغات فرنگ
1385 نسل جادويي
1383 اسپاگتي در هشت دقيقه
1383 مكس
1382 صورتي
1379 سيندرلا
1378 موميايي 3
1376 كمكم كن
1376 پشت ديوار شب
1394 برج آخرت

كارهاي تلويزيوني جوان
1393 خندوانه كارگردان-مجري
1392 كلاه قرمزي 92 بازيگر مهمان
1391 گپ كارگردان – مجري رامبد جوان آي فيلم1391
1390 ساختمان پزشكان بازيگر مهمان
1388 مسافران بازيگر؛ كارگردان
1386 نشاني بازيگر؛ كارگردان
1381 باغ بلور بازيگر؛ كارگردان
1380 گمگشته كارگردان
1379 ولايت عشق بازيگر
1377 كت جادويي بازيگر
1377 هتل بازيگر مهمان
1376 تولدي ديگر نويسنده فيلمنامه اوليه
1376 در همين حوالي نويسنده
1376 سرزمين سبز بازيگر
1375 خانه سبز بازيگر
1374-1375 نوعي ديگر بازيگر
1374 فروشگاه بازيگر
1374 همسران بازيگر
1374 نوروز 74 بازيگر
1373 صرفه جويي آب بازيگر
1394 گنج پنهان

رامبد جوان در شبكه نمايش خانگي
1390 شام ايراني بازيگر
1393 كوچه مرواريد

جوايز جوان

سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد در سي و يكمين جشنواره فيلم فجر بهمن 1391 (گناهكاران)
بهترين برنامه تلويزيوني در جشن حافظ تير 1394 (خندوانه)

 

عكس رامبد جوان

 

عكس رامبد جوان

 

همسر رامبد جوان

 

همسر رامبد جوان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۵:۲۷ توسط:myblog موضوع:

بيوگرافي و تصاوير رز رضوي

رز رضوي

رز رضوي

 

رز رضوي بازيگر سينما؛ تلويزيون متولد21 آبان 1361 در تهران است.مترجم زبان اسپانيايي اســت و چند كتاب هم ترجمه كرده كــه هنوز فرصت چاپشان را پيدا نكرده است.

رز رضوي سالهاست كــه بــا مهراوه شريفي نيا دوستي صميمانه اي دارد و معتقد اســت كــه چيزهاي زيادي از وي ياد گرفته است.رضوي  تــا قبل از يازي در فيلم ملودي بــه كلاس بازيگري نرفته بود امــا بعد از آن يك دوره كلاسهاي آقاي سمندريان را گذراند ؛از مجموعه فعاليتهاي او عبارتند از:سريالهاي مختارنامه ؛ كلاه پهلوي ؛ ملكوت ؛ تبريز در مه و..و فيلم هاي بيداري روياها؛ ملودي و دعو,اخراجيهاي 3 و…

شايعه ازدواج وي بــا محمدرضا شريفي نيا مدتهاست در شبكه هاي اجتماعي پخش شده و موجب ناراحتي وي شده اســت طوري كــه بــا نوشتن نامه اي از مردم خواستار پايان دادن بــه ايــن شايعات شده است.محمدرضا شريفي نيا و آزيتا حاجيان مدتهاست كــه از متاركه كرده و زندگي جداگانه اي دارند.

رز رضوي بــا انتشار متني در صفحه شخصي خود خبر ازدواجش بــا محمدرضا شريفي نيا را تكذيب كرد.

 

بيوگرافي رز رضوي

 

بيوگرافي رز رضوي

 

رز رضوي بازيگر سينما؛ تلويزيون در ۱۴ فروردين ۱۳۶۱ در تهران متولد شد.مترجم زبان اسپانيايي اســت و چند كتاب هم ترجمه كرده كــه هنوز فرصت چاپشان را پيدا نكرده ؛ سالهاست كــه دوست صميمي مهراوه شريفي نياست و معتقد اســت خيلي چيزها را از او ياد گرفته ؛ تــا قبل از فيلم ملودي بــه كلاس بازيگري نرفته امــا بعد از آن يك دوره كلاسهاي آقاي سمندريان را ديده ؛از مجموعه فعاليتهاي او عبارتند از : سريالهاي مختارنامه ؛ كلاه پهلوي ؛ ملكوت ؛ تبريز در مه و..و فيلم هاي بيداري روياها ؛ ملودي و دعوت.

وي بعد از جدايي شريفي نيا از آزيتا حاجيان بــا محمد رضا شريفي نيا ازدواج كرد.برخي منابع و رسانهاي خبري از ازدواج رز رضوي و محمدرضا شريفي نيا بازيگران سينما و تلويزيون خبر داده اند

اين منابع بــا ادعاي ايــن كــه “رز رضوي و شريفي نيا” بــا يكديگر ازدواج كرده و اولين سفر خود را بــه عربستان رفته اند” افزوده اند: ايــن دو در سريال هاي ملكوت و مختارنامه و فيلم سينمايي اخراجي هاي ۳ بــا هم همبازي بوده اند.

رز رضوي كــه در سريال “ملكوت” ؛ نخستين بازي خود را ايفا كــرد ؛ در ايــن سريال در نقش نوه ي محمدرضا شريفي نيا بازي كرده بود.

اين منابع “زرد” در پايان مدعي شده اند “شريفي نيا از آزيتا حاجيان؛ جدا شده است”

آزيتا حاجيان همسر سابق محمدرضا شريفي نيا ميباشد و مهراوه شريفي نيا دختر محمدرضا شريفي نيا همسن مادر جديدش مي باشد.

 

عكس رز رضوي

 

عكس رز رضوي

 

همسر رز رضوي

 

(عكس زير در فضاي مجازي بــا عــنــوان همسر رز رضوي منتشر شده اســت كــه ازدواج آنها تكذيب شده و صحت ندارد)

 

همسر رز رضوي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۴:۱۱ توسط:myblog موضوع:

زندگي شخصي سام درخشاني و همسرش

سام درخشاني

سام درخشاني

 

سام درخشاني در آموزشگاه بازيگري سمندريان يك دوره بازيگري گذرانده‌است و بــا مجموعه شب زدگان بــه دنياي بازيگري پا گذاشت.

 

بيوگرافي سام درخشاني

 

بيوگرافي سام درخشاني

 

سام درخشاني متولد ۳۱ تير ۱۳۵۴ و داراي مدرك تحصيلي علوم تجربي و دانشجوي انصرافي تئاتر است. سام درخشاني در آموزشگاه بازيگري سمندريان يك دوره بازيگري گذرانده‌است و بــا مجموعه شب زدگان بــه دنياي بازيگري پا گذاشت.

پس از آن بــا بهشت آبي؛ مجموعه همسفر؛ خانه پدري؛ دلباخته؛ و اخيراً هم در سريال سالهاي برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهاي زيبا و نابرده رنج ايــن مسير را ادامه داده‌است.

ازدواج سام درخشاني

سام درخشاني پــس از تمام حاشيه هايي كــه در مورد ازدواجش بــه وجود آمد بالاخره در تاريخ 26 خرداد 1394 بــا عسل اميرپور ازدواج كرد.

سام درخشاني؛ بازيگري كهنه‌كار و محبوب اســت و قطعا شناخت زيادي روي او داريد ولــي بد نـيـسـت درباره همسر او بدانيد كــه عسل اميرپور نام دارد و متولد سال 1362 است؛ او بــه عــنــوان مربي بدنسازي مشغول بــه كار اســت ولــي تحصيلاتش را در رشته نقاشي تــا مقطع ليسانس پشت‌ سر گذاشته؛ بنابراين  نقاشي مي‌كند و اتفاقا جالب اســت بدانيد كــه خواهر سام‌ درخشاني هم نقاش اســت و بــه گفته سام؛ حالا خانه آنها تبديل بــه يك گالري نقاشي شده است.

بخشي از مصاحبه خواندني بــا سام درخشاني و همسرش

زنگ آشنايي من و عسل
سام درخشاني :من و عسل يك دوست خانوادگي مشترك داشتيم كــه ما را بــراي يك مهماني خانوادگي دعوت كرد. در آن مهماني بــا عسل آشنا شدم و ايــن آشنايي ادامه پيدا كرد. بعد از مدتي خانواده هاي ما نــيــز بــا هم رفت و آمد پيدا كــردنــد و ايــن باعث شناخت بيشتر ما نسبت بــه اخلاق و روحيات همديگر و در نهايت منجر بــه ازدواج ما شد.

عسل:در ابتدا اصلا فكر نمي كردم آشنايي من و سام بــه مرحله ازدواج برسد ولــي رفته رفته ايــن حس در ما بــه وجود آمد كــه مي توانيم زندگي مشترك مان را در كنار هم تشكيل بدهيم.

گارد مخالفي كــه شكست
سام درخشاني: يك بار تنهايي نزد پدر و مادر عسل رفتم و بــا آنها درباره ازدواج مان صحبت كردم. لطف داشتند و گـفـتـنـد بــا شناختي كــه نسبت بــه من دارند؛ بــا ايــن ازدواج موافقت مي كنند. چــون بــا توجه بــه شرايط كاري قشر ما؛ آن اوايل كمي نسبت بــه ايــن موضوع گارد داشتند ولــي بــا توجه بــه رفت وآمدهايي كــه بين دو خانواده شكل گرفته و باعث شناخت دو خانواده از هم شده بود؛ در نهايت بار ايــن مسووليت را بــه دوش من و عسل انداختند و تصميم گيري نهايي را بــه عهده خودمان گذاشتند. بالاخره يك روز بــا خانواده بــه منزل عسل رفتيم؛ شامي خورديم؛ گپي زديم و در پايان تمام قرارها را گذاشتيم كــه منجر بــه عقد من و عسل شد.

عسل: همانطور كــه سام هم گــفــت ناخودآگاه نسبت بــه حرفه او كمي حس ترديد و گارد وجود داشت ولــي آنقدر هــمــه چيز سريع اتفاق افتاد كــه شايد باورتان نشود. سام آدمي اســت كــه خيلي فوري تصميم مي گيرد. بعد از اينكه بــه خوبي بــا يكديگر و خانواده هاي هم آشنا شديم و دوران آشنايي مان سپري شد؛ يك روز سام بــه من گفت:«دو روز ديگر بــراي خواستگاري مي آيم» و واقعا همين كار را كــرد و اتفاقات بعد از آن هم در عرض يك هفته رخ داد و …

عجله ولــي بــا شناخت كافي
سام درخشاني: اصلا ايــن طور نبوده كــه بخواهيم در تصميم بــراي ازدواج يــا حــتـي در تصميم بــراي مسائل ديگر زندگي مان؛ احساساتي عمل كنيم. ما بــه شناخت كافي از يكديگر دست پيدا كرده بوديم و بــه ايــن نتيجه رسيديم كــه مي توانيم زندگي خوبي را در كنار هم تشكيل دهيم. من حــتـي خواستگاري اصلي ام را از عسل در روز تولدش انــجـام دادم و در مقابل دوستانم او را سورپرايز كرده؛ شخصا از او خواستگاري كردم و حلقه اي بــه او دادم ولــي بــه هرحال بــراي ما سنت ها و مراسم مرسوم ايــن كار نــيــز مهم بود و مراسم خواستگاري ما بــا حضور خانواده ها نــيــز برگزار شــد و از آنجا كــه قبل از آن تصميم اصلي را گرفته بوديم؛ كارها بــه سرعت انــجـام شد.

يك هنرمند بــراي يك زوج
سام درخشاني: شغل ما سختي ها؛ بي نظمي ها؛ استرس ها و تنش هاي زيادي دارد و بــه نظرم از يك خانواده همان يك نفر كافي اســت كــه در ايــن حرفه حضور داشته باشد. اگــر بخواهيم خانواده اي داشته باشيم كــه بــه زندگي و فرزند آينده مان برسيم و برنامه مشخصي در زندگي داشته باشيم؛ لازم اســت كــه فــقــط يك نفر در ايــن حرفه باشد چــون اگــر زن و شوهر هــر دو در ايــن حرفه باشند؛ رسيدگي بــه فرزند؛ تمركز و برنامه ريزي روي زندگي واقعا سخت مي شود.

يك بازيگر بــه دليل بي نظمي هايي كــه در كارش وجود دارد نمي تواند برنامه ريزي خوبي داشته باشد و ايــن يكي از دلايلي اســت باعث شــد از اهالي سينما كسي را بــه عــنــوان همسر انتخاب نكنم. امــا مهم تر از آن ايــن اســت كــه من اساسا هيچ تصميمي درباره اينكه چــه همسري بــا چــه حرفه اي را انتخاب كنم؛ نداشتم و هميشه دنبال قسمت خودم بودم و قطعا انتخاب عسل؛ قسمت من بوده و خيلي خوشحالم كــه همسري انتخاب كرده ام كــه مي تواند زمان كافي و درستي را در زندگي مان بگذارد.

فيلم‌شناسي سام درحشاني

سينما

۱۳۸۹ سرسپرده (بهمن گودرزي)

۱۳۸۸ دلواپسي (بهمن گودرزي)

۱۳۸۷ عقرب (مجيد جوانمرد)

۱۳۸۷ شكار روباه (مجيد جوانمرد)

۱۳۸۷ نطفه شوم (كريم آتشي)

۱۳۸۴ صحنه جرم؛ ورود ممنوع (ابراهيم شيباني)

۱۳۸۴ شهر آشوب (يدالله صمدي)

۱۳۸۳ جدا افتاده (داوود موثقي)

۱۳۸۲ خانه اي در شن (اردشير افشين راد)

۱۳۸٢ آغاز دوم (مهشيد افشار زاده)

۱۳۷۹ دلباخته (خسرو معصومي)

تلويزيون

۱۳۹۴ پشت بام تهران  (بهرنگ توفيقي)

۱۳۹۲ پژمان  (سروش صحت)
۱۳۹۲  ماتادور  (فرهاد نجفي)
۱۳۹۲ آواي باران (حسين سهيلي زاده)
۱۳۹۲ هــمــه چيز آنجاست (شهرام شاه حسيني)
۱۳۹۱ راستش را بگو  (محمدرضا آهنج)

۱۳۹۰ مثل شيشه (جواد مزدآبادي)

۱۳۹۰ شهر دقيانوس (مهرداد خوشبخت)

۱۳۹۰-۱۳۸۹ نابرده رنج (عليرضا بذرافشان)

۱۳۸۸-۱۳۸۹ دارا و ندار (مسعود ده نمكي)

۱۳۸۸ پسري شبيه بابا (ميلاد كزازي)

۱۳۸۸ خسته دلان (سيروس الوند)

۱۳۸۸ بازگشت (حسين سحرخيز؛ تله فيلم)

۱۳۸۸ آسمان هميشه ابري نـيـسـت (سعيد عالم زاده)

۱۳۸۸ تكيه بر خورشيد (حسين سحرخيز؛ تله فيلم)

۱۳۸۸ در چشم باد (مسعود جعفري جوزاني)

۱۳۸۷ روزهاي زيبا (جواد افشار)

۱۳۸۷ آنجا كــه زاده شده ام (مسعود آب پرور؛ تله فيلم)

۱۳۸۷ عروس برفي (سيروس الوند؛ تله فيلم)

۱۳۸۷ راه نيرنگ (مهرداد خوشبخت؛ تله فيلم)

۱۳۸۷ رد پايي در بزرگراه (حسين تبريزي)

۱۳۸۶ عروس زندان (پرند زاهدي)

۱۳۸۶ بــه نام گل سرخ (فياض موسوي)

۱۳۸۶ ساعات نااميدي (سيروس الوند)

۱۳۸۵ سالهاي برف و بنفشه (سعيد سلطاني)

۱۳۸۵ ما چند نفر (فياض موسوي)

۱۳۸۴ روزهاي اعتراض (مهران رسام)

۱۳۸۱ دريايي ها (سيروس مقدم)

۱۳۸۰ بهشت آبي (احمد مرادپور)

۱۳۷۹ همسفر (قاسم جعفري)

۱۳۷۹ بــا من بمان (حميد لبخنده)

۱۳۷۹ خانه پدري (فريدون حسن پور)

۱۳۷۸ شب زدگان (اميرحسين قهرائي)

۱۳۷۸ طلسم طلايي (سعيد اكبريان؛ تله فيلم)

 

عكس سام درخشاني

 

عكس سام درخشاني

 

همسر سام درخشاني

 

همسر سام درخشاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۲:۴۸ توسط:myblog موضوع:

آشنايي با سحر جعفري جوزاني ، بازيگر

سحر جعفري جوزاني

سحر جعفري جوزاني

 

نام :سحر
نام خانوادگي :جعفري جوزاني
تاريخ تولد :1357
محل تولد :سانفرانسيسكو؛ كاليفرنيا آمريكا
مدرك تحصيل :فارغ التحصيل روانشناسي كودك

 

بيوگرافي سحر جعفري جوزاني

بيوگرافي سحر جعفري جوزاني

 

سحر جعفري جوزاني؛ در سال 1357 در سانفرانسيسكو؛ كاليفرنيا آمريكا متولد شــد و تــا سن 5 سالگي ساكن آنجا بود.

او دختر مسعود جعفري جوزاني زاده ملاير(نويسنده و كارگردان) و مادرش آمريكايي اســت و فتح الله جعفري جوزاني عموي او ميباشد. سحر فارغ التحصيل روانشناسي كودك از دانشگاه آزاد اسلامي است.

مسعود جعفري جوزاني متولد 18 آذر 1327 در ملاير كارگردان و فيلمساز و داراي مدرك كارشناسي ارشد فيلمسازي از دانشگاه ايالتي سان فرانسيسكو آمريكا است.

از ديگر فعاليت هاي وي تدريس در دانشگاههاي ايران و مديريت مؤسسه «جوزان فيلم» است. وي مجوز تدريس مادام العمر در دانشگاه ايالتي سان فرانسيسكو را دارد. ايشان بــه عــنــوان كارگردان سريال تلويزيوني كوروش كبير بــه تهيه كنندگي علي معلم انتخاب شدند.

سحر جعفري جوزاني فعاليت سينمايي خود را بــا نقش كوتاهي در فيلم شير سنگي بــه كارگرداني مسعود جعفري جوزاني در سال 1365 آغاز كرد.

او بــا نويسندگي در سريال آژانس دوستي و پــس از آن بازيگري در همين سريال بــه فعاليت خود بــه صورت رسمي ادامه داد و پــس از آن وارد سينما شد. سحر جعفري جوزاني در سال 1378 نامزد سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن بــراي بازي در فيلم بلوغ شد.

از بــه يادماندني ترين كارهاي او مي توان بــه هفت ترانه در كنار بازيگراني چــون لعيا زنگنه ؛ مينا جعفرزاده ؛ شروين نجفيان اشاره كرد.

جعفري جوزاني در سال 1382 در سريال تلويزيون نقطه چين بازي كــرد و فعاليت خود را در تلويزيون شروع كرد. او در سال 1385 مجددا بــا مهران مديري در سريال باغ مظفر همكاري كــرد كــه ايفاي نقش فروغ ؛ دختر مظفرخان در ايــن سريال او را دوباره بــه چهره اي مطرح و محبوب تبديل كرد

سحر جعفري جوزاني همچنين در سال 1387 نامزد سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل زن از هجدهمين جشنواره فيلم فجر بــراي بازي در فيلم بلوغ شد.

سحر جعفري جوزاني در سال 1389 در سريال خانگي قهوه تلخ مهران مديري بــه ايفاي نقش پرداخت و در سال 1393 در فيلم سينمايي ايران برگر ساخته پدرش مسعود جعفري جوزاني بازي كرد.

اين فيلم در جشنواره  فجر سي و سوم برند سيمرغ بلورين بهترين چهره پردازي را از آن خود كرد. همچنين استقبال خوبي در اكران عمومي ايــن فيلم توسط مردم صورت گرفت

فيلم شناسي

سينمايي

شير سنگي  (1365)
يك مرد يك خرس (1371)
چشمهايش  (1378)
بلوغ(1378)
هفت ترانه (1380)
دعوت  (1387)
ايران برگر(1393)

مجموعه تلويزيوني

فراموشي               1391
آژانس دوستي 1378-1375
حامي                    1381
نقطه چين              1382
قهر و اشتي            1382
باغ مظفر                1385
گنج مظفر               1386
مرد دو هزار چهره     1388
همه بچه هاي من    1388
در چشم باد           1388
قهوه تلخ                1389

 

عكس سحر جعفري جوزاني

 

عكس سحر جعفري جوزاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۰۱:۱۲ توسط:myblog موضوع:

آشنايي با زندگي نامه ساره بيات

ساره بيات

ساره بيات

 

ساره بيات متولد ۱۵ فروردين ۱۳۵۱ در تهران اســت ؛ از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شــد و در جشنواره پليس در اولين كارش؛ جايزه بهترين بازيگري را بــه همراه ديپلم افتخار كسب كرد. بعد از اخذ مدرك بازيگري از موسسه “كارنامه” بــه مجموعه يك مشت پر عقاب دعوت شــد و بعد از اتمام آن بــا فيلم سينمايي مقلد شيطان وارد سينما شــد كــه بــا بازي در ايــن كار نــيــز نامزد دريافت جايزه هم شد.

 

بيوگرافي ساره بيات

 

بيوگرافي ساره بيات

 

فيلم‌شناسي ساره بيات

سينما
جدايي نادر از سيمين (۱۳۸۹) مهمترين فيلم ساره بيات
مقلد شيطان (۱۳۸۵)

تلويزيون

يك مشت پر عقاب (۱۳۸۶-۱۳۸۴)
بي‌گناهان
بانو
مرگ يك شاعر
ريسمان سبز
تباهي
ترانه پائيزي
شيفت شب

جوايز ساره بيات

خرس نقره‌اي بهترين بازيگر زن بطور مشترك بــا ليلا حاتمي و سارينا فرهادي از جشنواره فيلم برلين (۲۰۱۰) بــراي جدايي نادر از سيمين

ديپلم افتخار بهترين بازيگر مكمل زن از بيست و نهمين جشنواره فيلم فجر بــراي جدايي نادر از سيمين

مصاحبه بــا ساره بيات

درباره سوابق بازيگري‌تان و كم‌وكيف ايــن تجربه‌ها بــراي خود بفرماييد.

از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شدم و در جشنواره پليس در اولين كارم؛ جايزه بهترين بازيگري را بــه همراه ديپلم افتخار كسب كردم. بعد از اخذ مدرك بازيگري از موسسه “كارنامه” بــه مجموعه يك مشت پر عقاب دعوت شدم و بعد از اتمام آن بــا فيلم سينمايي مقلد شيطان وارد سينما شدم كــه بــا بازي در ايــن كار نــيــز نامزد دريافت جايزه شدم. مجموعه بي‌گناهان و سريال تاريخي بانو را قبل از جدايي نادر از سيمين تجربه كردم.

به نظر مي‌رسد بــا مجموعه بي‌گناهان بيشتر ديده شديد. درست است؟

تا آن زمان تجربه كاري زيادي نداشتم؛ يك سريال بود و يك فيلم سينمايي كــه تــا چهار سال بعد هم اكران نشد. من بــراي تمام كارهايم و تمام عواملي كــه در خدمت‌شان بودم احترام ويژه‌اي قائلم. تمام تلاشم در ايــن عرصه بــراي درست بودن است. اميدوارم توانسته باشم تأثيرم را در تمام كارهايم گذاشته باشم كــه البته بي‌گناهان نــيــز جزو كارهايي اســت كــه بازي در آن را دوست داشتم و اميدوارم در اجراي آن موفق بوده باشم.

خانم ساره بيات چگونه بــراي نقش راضيه در جدايي نادر از سيمين انتخاب شديد؟

مثل ساير بازيگران بــه دفتر آقاي فرهادي رفتم. ايشان تست‌هاي فراواني را انــجـام دادند؛ مدت بسياري تمرين كرديم و در نهايت بــه پيشنهاد خانم بخت‌آور و بــا لطف خدا از ميان تعداد زيادي از دوستان توسط آقاي فرهادي بــراي ايــن نقش انتخاب شدم.

شناخت‌تان از راضيه بر پايه چــه روشي بود؟

دنياي كار بــا آقاي فرهادي دنياي شگفت‌انگيزي اســت و البته متفاوت. در كار بــا ايشان آن‌قدر تجربيات متعدد و هيجان‌انگيز وجود دارد كــه خود را فراموش مي‌كني. اين‌كه بــا چــه روشي وارد شوي؛ چيزي اســت كــه ايشان قبل از فيلم‌برداري بــا تمرين‌هاي متعدد تو را بــه اندازه كافي بــه آن شخصيت نزديك مي‌كند و تو خودِ نقش مي‌شوي. بين تو و شخصيت داستان راه زيادي وجود دارد كــه ايشان بــه تبديل ايــن فرآيند بــه تو كمك مي‌كنند و تو را از خود و از هــر چــه تــا حالا بودي جدا مي‌سازند. من نــيــز بــراي ايــن نقش مابه‌ازاي بيروني داشتم و سعي مي‌كردم بــراي بعضي از حركات حسي و فيزيكي از قشر مشابه راضيه استفاده كنم. از آن‌چه در جامعه بسيار ديده بودم بــايــد بــه لحاظ رفتاري الگوبرداري مي‌كردم.

يكي از شخصيت‌هاي محوري فيلم؛ راضيه اســت كــه در پيشبرد داستان نقش اساسي دارد. نقشي كــه بــه بازيگرش مجال مي‌دهد كــه بازي پرنكته و پر از جزئياتي را ايفا كند. بــراي درآمدن ايــن جزئيات؛ چــه كرديد؟

قبل از شروع فيلم‌برداري بــراي پرداختن بــه شخصيت داستان خيلي كار داري و راهي كــه در مقابل توست؛ راه دشواري‌ست كــه اگــر بــه آن‌چه ايشان مي‌گويند توجه داشت باشي؛ بخش اعظمي از كارت آسان مي‌شود. بــه عــنــوان مثال خواندن قرآن در مسجد يــا خواندن نماز جماعت جزو تمرين‌هايي بود كــه توسط ايشان از من خواسته شده بود. همچنين رفتن بــه محله‌هاي پايين شهر؛ سوار شدن بــه مترو؛ اتوبوس و ساير وسايل نقليه و استفاده نكردن از خودروي شخصي. من در طول ايــن تمام تمرين‌ها بــا لباس و چادر و كفش راضيه حضور پيدا مي‌كردم. تمام زيورآلات از جمله ساعت و دستبند و انگشتر؛ البته به‌جز انگشتري كــه بــراي راضيه توافق كرده بوديم از دستانم باز شد. حــتـي خاطرم اســت روزها درون كيفم را خالي از پول مي‌گذاشتم تــا توان خريد هيچ‌چيز را نداشته باشم. چيزهايي كــه دوست داشتم بــايــد نمي‌خريدم تــا از حالِ راضيه باخبر مي‌شدم.

خانم بيات متوسط برداشت پلان‌هاي بازي‌تان چند بود؟

در طول كار آن‌قدر مسئوليت‌هاي سنگين داشتم و آن‌قدر بــايــد كارهاي زياد و مهمي انــجـام مي‌دادم كــه هرگز بــه تعداد برداشت‌ها توجهي نداشتم. من در فضايي كــه آقاي فرهادي بــه وجود آورده بود زندگي مي‌كردم. دوربين در زندگيِ من بــا من همراه بود. اصلاً متوجه تعدد و تكرار برداشت‌ها نبودم.

با توجه بــه دوربين عمدتا متحرك و روي دست؛ تداوم حسي پلان‌ها را چگونه حفظ كرديد؟

حفظ راكوردها و تداوم حسي جزو وظايف يك بازيگر محسوب مي‌شود. ايــن تنها كاري اســت كــه مي‌شود كرد. ما قبل از گرفتن پلان‌ها تمام سكانس را تمرين مي‌كرديم. بــايــد در طول تمرين همه‌چيز را بــه ذهن مي‌سپردم؛ در واقع كل سكانس را. از دستياران آقاي فرهادي كمك مي‌خواستم تــا حركاتم را كنترل كنند. حركات در طول سكانس كاملاً كنترل‌شده بود. ميزان تمرين‌ها آن‌قدر زياد بود كــه همه‌چيز ملكه ذهنم مي‌شد. در طول تمرين‌ها ايشان بــه نكات فراواني اشاره مي‌كردند كــه حفظ راكورد؛ كم‌ترين آن بود.

خانم ساره بيات تعريف‌تان از تكنيك در بازيگري چيست؟

بهره‌گيري از چارچوب‌هاي بــه اثبات رسيده فن بازيگري؛ رعايت اصول بازيگري؛ بدعت و نوآوري؛ خلاقيت؛ درك صحيح از شخصيت داستان؛ ايجاد فضاي مناسب بــراي حل شدن در نقش و آموخته‌هاي ما. حــتـي بــه نظرم كار روي بدن؛ بيان و رفتار صحيح در طول كار؛ تمام اين‌ها مي‌توانند بــراي بازيگر تكنيك محسوب شــود كــه البته تعداد ايــن تكنيك‌ها بــه اندازه روزهاي تجربه بازيگري‌ام هستند.

صحنه‌هاي پاياني دعواي حجت و راضيه در آشپزخانه از جمله صحنه‌هاي پرتنش فيلم اســت كــه ديگر از قالب آرام قبلي بيرون مي‌آييد. اين؛ منافاتي بــا شخصيت طراحي‌شده از ســوي شما نداشت؟

راضيه انسان بود؛ انسان هم چندبعدي اســت و داراي احساسات متفاوت و داراي حالت‌هاي متعدد. انسان هميشه يكسان نيست. او به‌شدت مدافع حق پايمال‌شده‌اش بود. او در صحنه دعوا بــا نادر ايستاد و مقاومت كــرد تــا حقش را بگيرد. زماني كــه بــه حكم شرع نگذاشت تــا دست نامحرم بنا بــه اعتقاداتش بــا او برخورد كند؛ فرياد كشيد. زماني كــه در اتوبوس از پا افتاد؛ خستگي‌اش را پنهان نكرد. ايــن رفتار در تعامل بــا راضيه بود؛ نه در تقابل بــا او.

نظرتان درباره بازيگران مقابل‌تان در ايــن فيلم چيست؟

شايد حــتـي نشود گــفــت بازيگران مقابل. آن‌ها در مقابل من نبودند؛ در كنار من بودند. متحد بوديم و وفادار بــه نقش. هــمــه از هــمــه بوديم؛ يك‌دست و هم‌عهد و پيمان. از تمام نكاتي كــه در كنارشان آموختم؛ سپاسگزارم.

فكر مي‌كرديد بازي‌تان اين‌قدر مورد توجه قرار بگيرد؟

بله؛ به‌جرأت؛ چــون بــه خلق اثر ايمان داشتم و خودم را نــيــز به‌درستي مي‌شناختم.

نظرتان درباره جايزه خرس نقره‌اي جشنواره برلين چيست؟

من از لحظه‌اي كــه توسط آقاي فرهادي بــراي ايــن نقش انتخاب شدم؛ جايزه‌ام را دريافت كردم. هرگز بــه فكر اين‌كه در آينده قرار اســت چــه اتفاقاتي بيفتد يــا چــه جايزه‌اي دريافت كنم نبودم. عطش آموختن از او آن‌قدر در من زياد بود كــه فرصتي بــراي افكار ديگر نبود. متمركز بــه نقش بودم و آن‌چه او مي‌گفت؛ امــا از اين‌كه ايــن رسالت را داشتم كــه بــه نمايندگي از كشورم بــراي خاكم هديه‌اي بــه ارمغان بياورم؛ از خداوند سپاسگذارم و قدردان.

استقبال مطبوعات و تماشاگران در آلمان چگونه بود؟

فوق‌العاده و غيرقابل باور. گويي در شهر هيچ اتفاقي به‌جز جدايي نادر از سيمين نيفتاده بود. مطبوعات و مخاطبان در اطراف ما از هيچ‌چيز جز عشق بــه ايــن كار سخن نگفتند. عكس‌هاي مراسم افتتاحيه بر روي جلد اكثر نشريات چاپ شده بود و استقبال باشكوهي كــه از فيلم شــد و همچنين تشويق‌هاي طولاني‌مدت آن‌ها حيرت‌آور بود. هيچ‌كس بعد از اتمام كار سر از پا نمي‌شناخت و دنيا كار را تشويق كرد؛ چرا كــه مخاطبان و هيأت داوران از سراسر دنيا بــه آن‌جا آمده بودند و بزرگاني كــه در عرصه سينما از نام‌آوران بودند متحير بودند. ديگر من چــه بگويم؟

و حرف آخر ساره بيات؟

از خدا ممنونم؛ از فرهاديِ بزرگ و از اعتمادش بــه من ممنوم. مرا در آزمون بزرگي قرار داد. از حمايت خانواده مهربانم سپاسگزارم و از تمامي هنرمندان فرهيخته و دست‌اندركاران ايــن پروژه قدرداني مي‌كنم. اميدوارم در آينده بتوانم منشاء خدمات مفيدتري باشم.

منبع مصاحبه :ماهنامه صنعت سينما

 

عكس ساره بيات

 

عكس ساره بيات

 

همسر ساره بيات

 

(عكس زير تكذيب شده و صحت ندارد)

 

همسر ساره بيات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۹:۳۹ توسط:myblog موضوع:

عكس و بيوگرافي شقايق فراهاني

شقايق فراهاني

شقايق فراهاني

 

شقايق فراهاني متولد  (۲ مرداد ۱۳۵۱؛ تهران) بازيگر ايراني است.

زمينه فعاليت : بازيگر

مليت : ايراني

تولد : ۲ مرداد ۱۳۵۱

تهران

والدين : بهزاد فراهاني و فهيمه رحيم‌نيا

پيشه : بازيگر

سال‌هاي فعاليت : ۱۳۷۵ تــا كنون

 

بيوگرافي شقايق فراهاني

 

بيوگرافي شقايق فراهاني

 

زندگي

او فرزند بهزاد فراهاني و فهيمه رحيم‌نيا؛ و خواهر گلشيفته فراهاني؛ بازيگران سينما و تلويزيون است.

از كودكي همراه پدر و مادرش (بهزاد فراهاني و فهيمه رحيمي نيا) بــه بازي در تئاتر پرداخت.

با حضوري كوتاه در فيلم « ليلا » بــه سينما آمد امــا تنها در فيلم « چتري بــراي دو نفر » توانست توانايي هاي خود را بــه نمايش بگذارد. بازي او در ايــن فيلم كاملا بر بازي بازيگران مقابلش – رضا كيانيان و هديه تهراني – برتري دارد.

با بازي خوبش در فيلم « پروانه » در سطح بين المللي هم توانست موفق شود.

فيلم‌ها

بي خداحافطي (احمد اميني ... ۱۳۹۱)

خنده در باران (داريوش فرهنگ ... ۱۳۹۰)

محاكمه در خيابان ( مسعود كيميايي ؛ ۱۳۸۷)

دل شكسته (۱۳۸۷)

وقتي هــمــه خوابيم (۱۳۸۷)

دايناسور (۱۳۸۶)

مظفرنامه (۱۳۸۶)

مقلد شيطان (۱۳۸۵)

مهمان (۱۳۸۵)

نصف مال من؛ نصف مال تو ( وحيد نيكخواه آزاد؛ ۱۳۸۵)

راه طي شده (۱۳۸۴)

صحنه جرم؛ ورود ممنوع! (۱۳۸۴)

قلقلك (۱۳۸۴)

شارلاتان (۱۳۸۳)

پروانه اي در باد (۱۳۸۲)

آدمك‌ها (۱۳۸۰)

سيندرلا (۱۳۸۰)

چتري بــراي دو نفر (۱۳۷۹)

راز شب باراني (۱۳۷۹)

سمفوني تاريك (۱۳۷۹)

شب‌هاي تهران (۱۳۷۹)

شهرت (۱۳۷۹)

صداي سخن عشق (۱۳۷۹)

طوطيا (۱۳۷۷)

عشق كافي نـيـسـت (۱۳۷۷)

مهره (۱۳۷۷)

ليلا ( داريوش مهرجويي ؛ ۱۳۷۵)

 

عكس شقايق فراهاني

 

عكس شقايق فراهاني

 

همسر شقايق فراهاني

 

همسر شقايق فراهاني

 

همسر شقايق فراهاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۷:۵۳ توسط:myblog موضوع: