وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

تعبير ديدن سوسك در خواب چيست

سوسك

منوچهر مطيعي تهراني درباره تعبير خواب سوسك مي گويد :

سوسك تعبير ديگر حشرات را دارد و آن دشمني است ضعيف و پست و حقير كه زحمت مي آفريند و در شما كراهت و اشمئزاز به وجود مي آورد. كشتن سوسك رفع زحمت است و ايجاد خوش دلي و پيروزي و چيرگي بر دشمن اگر چه ضعيف و ناتوان باشد. ديدن سوسك هاي زياد تشويش و نگراني است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد.

نظر مولف درباره تعبير خواب سوسك اين چنين است :

چون سوسك بيشتر از آنكه به انسان زيان جسمي برساند موجب ترس يا وحشت مي گردد مي توان از آن به يك مزاحم حقير و پست تعبير نمود .

آنلي بيتون در مورد تعبير خواب سوسك مي گويد :

اگر خواب ببينيد سوسكي روي بدن شما راه مي رود ، دلالت بر آن دارد كه مدت كوتاهي تنگ دست و بيمار خواهيد شد . اما اگر در خواب سوسك را بكشيد ، دلالت بر سعادت و زندگي پرثمر دارد .

تعبير خواب سوسك :

سوسك‌ در خواب‌ ، نمايانگر نيازتان‌ به‌ پاكسازي‌ و نوسازي‌ وجودتان‌ به‌ لحاظ عاطفي‌ و رواني‌ است‌. يعني‌ بايستي‌ جنبه‌ها و ابعاد مهم‌ زندگي‌تان‌ را مورد تجديد نظر و بررسي‌ مجدد قرار دهيد. ديدن‌ يا گاهي‌ حتي‌ انديشيدن‌ به‌ سوسك‌ باعث‌ مي‌شود كه‌ شخص‌ احساس‌ چندش‌ پيدا كند. هنگامي‌ كه‌ خواب‌ اين‌ موجودات‌ خوفناك‌ را مي‌بينيد، ممكن‌ است‌ ضمير ناخودآگاهتان‌ در حال‌اشاره‌ به‌ اين‌ حقيقت‌ باشد كه‌ بيننده‌ خواب‌ بايد يك‌بخش‌ مهم‌ و اساسي‌ از زندگيش‌ را بازنگري‌ كرده‌ و مورد ارزيابي‌ مجدد قرار دهد.

سوسك تعبير ديگر حشرات را دارد و آن دشمني است ضعيف و پست و حقير كه زحمت مي آفريند و در شما كراهت به وجود مي آورد. كشتن سوسك رفع زحمت است و ايجاد خوش دلي و پيروزي و چيرگي بر دشمن اگر چه ضعيف و ناتوان باشد. ديدن سوسك هاي زياد تشويش و نگراني است به خصوص اگر در خانه خودتان باشد. رنگ سوسك چه زرد باشد چه قرمز و مشكي و سياه و قهوه اي يا سوسك طلايي فرقي نمي كند شرايط مهم هست .

تعبير خواب سوسك در خانه يا در رختخواب : دشمن يا كسي كه به شما حسادت مي ورزد كه البته نمي تواند به شما صدمه بزند . در واقعيت سوسك نيش نمي زند اما اگر شما در خواب ديديد كه سوسك نيشتان زد يا گاز گرفتن سوسك را حس كرديد ، نشانه ي دزد هست  . ديدن سوسك و موش در كنار هم نيز دقيقا همين تعبير را دارد .

ديدن سوسك و ديگر حشرات كنار هم ( عقرب ، مارمولك ، عنكبوت و … ) : دشمناني در كمينتان هستند كه هيچ صدمه اي به شما نمي توانند بزنند و شما با خيال راحت به ادامه ي زندگي بپردازيد .

ديدن سوسك هاي كوچك و ريز : مشكلات بسيار كوچك برايتان پيش خواهد آمد .

ديدن سوسك درختي و سوسك بالدار بطوري كه بشما آسيبي نرساند : خوشبختي

تعبير خواب سوسك كشتن : سعادت و پر ثمره بودن زندگي .

اگر خواب ببينيد سوسكي روي بدن شما راه مي رود و چسبيدن سوسك به بدن  ، دلالت بر آن دارد كه مدت كوتاهي تنگ دست و بيمار خواهيد شد .

خارج شدن سوسك از بدن ( از پوست / زايمان / از دهان / از مخرج و …) نشانه ثروت است . ديدن سوسك و مار كنار هم نيز همين تعبير را دارد .

ديدن سوسك در غذا : بدبياري

خوردن سوسك در غذا يا … : روزي و پول

اگر ديدي كه سوسك ها مرده اند : هدف و مسير زندگيتان درست هست ، فقط همه چيز بستگي به تلاش و سياست شما دارد تا به آنچه مي خواهيد برسيد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۴۴:۱۵ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :