وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

فال تاروت

فال تاروت

 

فال تاروت

 

يكي از قديمي‌ترين روش‌هاي پيشگويي يا الهام بخشي در تاريخ ، تاروت بوده است. تاروت در گذشته بيشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زيرا دسترسي به پيشگوي مسلط در زماني كه حاكمان آن را ممنوع كرده بودند پرهزينه و سخت بود. امروزه نيز افرادي كه به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و يا هزينه‌هاي زيادي را دريافت مي‌كنند.

ابتدا نيتتان را واضح و بي ابهام مطرح كنيد سپس بر روي دكمه زير با چشم بسته و تمركز كليك كنيد :

 

براي گرفتن فال تاروت نيت كرده و اشاره اي بفرماييد

 

فال گرفتن با تاروت چندين سده قدمت دارد. فالگيرها از فال تاروت براي تحليل شخصيت و ويژگي هاي افراد، پيشگويي آينده و بررسي گذشته انسان استفاده مي كنند.

آن ها ادعا دارند كه با استفاده از اين اطلاعات مي توانند مراجعين خود را راهنمايي كنند، مشكلاتشان را حل نمايند و كيفيت زندگي آنان را بهبود بخشند.

كارت هاي فال تاروت در ابتدا بر اساس ورق هاي بازي شكل گرفتند. براي همين شكل ظاهري كارت هاي تاروت مشابه ورق هاي بازي است. مي شود گفت كارت هاي تاروت، نسخه هاي فالگيري ورق هاي بازي معمولي هستند.

در واقع كساني كه كارت هاي تاروت را ايجاد كردند، از قدرت هاي ذهني خود براي فال گرفتن با تاروت بهره مي بردند. از ورق هاي بازي تا كارت هاي تاروت انسان ها همواره با مشكلات فراواني رو به رو بوده اند و از همان ابتدا كوشيده اند روش هايي براي پيش بيني آينده و غيب گويي پيدا كنند.

ذهن خلاق افرادي كه بيشتر به عالم غيب و ماورا گرايش دارند ، متوجه امكان پيشگويي در بازي با ورق هاي معمولي شد و به همين دليل تصميم گرفت كه از اين ورق ها به عنوان ابزار غيب گويي استفاده كند.

احتمالاً شكل گيري كارت هاي فال تاروت به همين ترتيب بوده است. ويژگي هاي اوليه ، تعداد ، طرح و رنگ كارت هاي تاروت ، شباهت زيادي به ورق هاي بازي معمولي دارد. پديدآورندگان كارت هاي تاروت تغييراتي اساسي در ورق هاي بازي معمولي ايجاد كردند. آن ها تصاوير و نمادهاي اسرارآميزي ايجاد كردند كه نيروهاي غيب گويي فالگيرها و تخيل افراد معمولي را به كار مي انداخت.

كار كساني كه با تاروت فال مي گيرند اين است كه شخصيت و منش مراجعين را تحليل كنند. آنان همچنين مدعي هستند كه آينده را پيشگويي مي كنند و قادرند به مراجعين خود در برنامه ريزي و ايجاد راهكار براي حل مشكلات و بهتر شدن زندگي كمك كنند.

كل روند غيب گويي با استفاده از كارت هاي تاروت ، همان چيزي است كه ما آن را فال تاروت مي ناميم. فال تاروت بر اساس انرژي ايجاد شده از ماهيت ذهني و فيزيكي مراجعه كننده و فال گير در زمان پرسيدن سوالات و انرژي ساطع شده از كارت هايي كه مراجعين به صورت اتفاقي انتخاب مي نمايند ، عمل مي كند. در واقع ، اين باطن ذهني مراجعين است كه در غياب هرگونه حركت خودآگاهانه ، آنان را به سمت انتخاب يك كارت خاص سوق مي دهد. سپس فالگير با استفاده از تصوير و نمادهاي روي كارت ، فال افراد را به آن ها مي گويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۱۶:۲۱ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :