وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

همسر جديد و سابق گلشيفته فراهاني + تصاوير

گلشيفته فراهاني

گلشيفته فراهاني (متولد ۱۹ تير ۱۳۶۲ در تهران) بازيگر و نوازنده ايراني است. او فرزند بهزاد فراهاني و فهيمه رحيم‌نيا و خواهر شقايق فراهاني بازيگران سينما و تلويزيون است. او در سال ۱۳۸۴ با امين مهدوي ازدواج كرد.

وي در سال ۸۲ در جريان فيلم بابا عزيز با همسر آينده اش آشنا شد. امين مهدوي كه جزء عوامل اين فيلم ‏محسوب مي شد به عنوان مترجم در كنار ديگر عوامل حضور داشت. جرقه اين آشنايي در فيلم ” باباعزيز” خورد ، ‏چندي بعد با يكديگر ازدواج كردند. امين مهدوي متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان هاي ‏انگليسي، فرانسه است و به زبان هاي عربي و اسپانيولي هم تسلط دارد.

گلشيفته درباره جدايي از همسرش مي گويد : زماني كه من ايران را ترك كردم با همسرم بودم و حتي دو سال نيز با هم در خارج از ايران زندگي كرديم اما حالا ديگر از هم جدا شده ايم. و البته توضيح بيشتري درباره چرايي اين جدايي نمي دهد.

 

همسر گلشيفته فراهاني (همسر اول)

عكس همسر گلشيفته فراهاني

شباهت همسر اول و دوم گلشيفته به يكديگر

مدتي پيش نقيب شنبه زاده موزيسين بوشهري معروف ، خبر ازدواج مجدد گلشيفته فراهاني را در صفحه اجتماعيش اعلام كرد . اين اطلاع رساني وي بدون ذكر نام داماد بود و همين باعث شد شايعاتي در مورد هويت داماد ايجاد شود.

از آن طرف گلشيفته فراهاني در تازه ترين پست صفحه اجتماعي اش بدون اشاره مستقيم به ازدواج و نام همسر ، فقط ويديويي كه يك آرتيست چيدمان در آن در حال گفتگو با گلشيفته است را در صفحه اجتماعيش قرار داد.

همسر جديد گلشيفته فراهاني كيست ؟

اين آرتيست چيدمان يا هنرمند خياباني كه اغلب در منهتن نيويورك به اجراي برنامه مي پردازد”متيو سيلور” نام دارد كه حين تك گويي خود به گلشيفته از عشق به او مي گويد و از با هم بودن! اين هنرمند خياباني در كليپي خطاب به گلشيفته مي گويد :

look at me In the eyes golshifteh(r)… I’m here, Because you’re here… We’re mirrors of each other… So it’s important that: WE LOVE OURSELVES, ACCEPT OURSELVES, AND BE OURSELVES…. CAUSE LIFE IS SHORT !!!!!BKAWK,FART

در ويديوي منتشرشده توسط گلشيفته ، متيو سيلور خطاب به وي مي گويد : به چشمام نگاه كن گلشيفته! من اينجام چون تو اينجايي…ما آينه همديگه ايم… خب اين خيلي مهمه : ما عاشق همديگه ايم ، همديگه رو پذيرفتيم و با هميم…چون زندگي كوتاهه…

آيا همين “متيو سيلور” هنرمند چيدماني كه خود را زير انبوهي از ريش پنهان كرده همسر جديد گلشيفته است ؟ آيا گلشيفته كه يك موزيسين ايراني مقيم نيويورك از ازدواج مجدد او خبر داده است ، با اين مرد ازدواج كرده است ؟

سانسور نام و نشان داماد به چه خاطر است ؟ جملات عاشقانه اي كه براي گلشيفته گفته چه معنايي دارد ؟ قرائن حكايت از آن دارند اين هنرمند خياباني همسر دوم گلشيفته است !

 

مسر گلشيفته فراهاني (همسر دوم)

همسر دوم گلشيفته فراهاني - متيو سيلور

متيو سيلور كيست ؟

متيو سيلور هنرمندي است كه چنان كه خود در صفحه اجتماعيش نوشته هنرمند چيدماني است كه هدفش را كمك به لبخند زدن مردم و خنداندن آنها مي داند . سيلور در منهتن و بروكلين به اجراي برنامه مي پردازد و البته به اندازه اجرا در خيابان تجربه اجرا در مترو ، گالري و روي استيج را هم دارد . ادعاي او كاستن از تنش هاي عصبي مخاطبان و باز كردن دريچه اي براي خيال پردازي ، آفرينش و عشق است.

شوهر اول شبيه شوهر دوم !!

بد نيست بدانيد گلشيفته فراهاني به هنگام حضور در ايران با جواني درويش مسلك و ظاهري درويش گونه به نام امين مهدوي ازدواج كرده بود . امين كه مترجم زبانهاي انگليسي و فرانسه بود و به عربي و اسپانيايي نيز تسلط داشت ، به هنگام فعاليت در پروژه سينمايي “باباعزيز” با گلشيفته آشنا شده بود. “باباعزيز”(۱۳۸۲) ساخته يك كارگردان تونسي به نام “ناصر خمير” بود.

 

همسر گلشيفته فراهاني (همسر اول)

همسر اول گلشيفته فراهاني - امين مهدوي

جالب اينجاست كه امين مهدوي به لحاظ ظاهري شباهت هايي با “متيو سيلور” داشت ! ازدواج اول گلشيفته دو سال بعد از مهاجرت به فرانسه به جدايي انجاميد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۰۷:۳۰ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :