وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

عكس پريچهر قنبري همسر شهاب حسيني

عكس همسر شهاب حسيني

سيد شهاب الدين حسيني تنكابني در سال 1352 در تهران متولد شد. او در سال 1374 با پريچهر قنبري ازدواج كرد، فرزند اولشان به نام محمدامين در زمستان 1382 و فرزند دومشان به نام اميرعلي در تابستان 1390 به دنيا آمدند.

پريچهر قنبري و همسرش در لواسان كافه اي دارند كه مديريت آن را پريچهر به عهده دارد.

گفت و گفت با پريچهر قنبري ، همسر شهاب حسيني

 

شهاب حسيني ، پدر ، بازيگر ، مجري ، همسر ، كارگردان و كافه دار چه تفاوت هايي با هم دارند ؟

– شهاب هيچ وقت كافه دار نبود ؛ بعد از تولد محمد امين مدتي در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضاي دوستانه و صميمانه اي را براي گپ و گفتمان ايجاد كند. فضاي سالم و خانوادگي كه بيشتر به خاطر ماها كافه را به راه انداخت.

در مورد مجري بودن بايد بگويم كه او بيان خيلي شيوايي دارد و بانك كلمات زيادي را در ذهنش دارد . من هم به عنوان همسرش هميشه از اين توانايي او لذت مي برم و گاهي اوقات هم غبطه مي خورم كه چطور نمي توانم مانند او حرف بزنم . در مورد بازيگري هم ديگر حرفي نزنم بهتر است.

استاد است ديگر (خنده) در مورد كارگرداني هم بايد بگويم كه به عنوان تجربه اول خيلي خوب بود . تجربه اي كه خودش هم در بازي و كارگرداني شريك بود.

هميشه مي گويند پشت سر يك مرد موفق ، زني است كه او را به اين موفقيت هدايت كرده است ، در اين موفقيت چقدر سهيم هستيد ؟

– من خودم را از شهاب جدا نمي دانم. در اين 18 سال زندگي مشترك ما با هم بزرگ شديم. هر اتفاقي كه براي او مي افتاد من در كنارش بودم و از همراهي با او لذت مي بردم.

بيوگرافي همسر شهاب حسيني

هميشه روي شما در موقعيت هاي مختلف حساب كرده است ؟

– خب ، من هميشه كنارش بودم اما بعد از بچه دار شدن كمي سرم شلوغ شد اما به جرات مي توانم بگويم كه او بهترين پدر دنياست. خيلي به بچه هايش علاقه دارد و گاهي اوقات حس مي كنم بيشتر از من ، آنها را دوست دارد.

خيلي عجيب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس مي كنم كه بيشتر از من و عجيب تر به آنها علاقمند است. با تمام سختي هاي شغلي اش هميشه كنار ما بوده. خيلي وقت ها پيش مي آيد كه براي تمركز كردن احتياج به سكوت دارد. حس و حال بازيگري شبيه به كارهاي ديگر نيست كه درست مانند بقيه از خواب بلند شوند. به مغازه يا اداره بروند و … اينطور نيست. بايد روح را بسازند كه بتوانند نقشي را ايفا كنند. شايد جاهايي از هم دور افتاديم اما هميشه با هم بوديم و عشقي كه نسبت به هم داشتيم، رابطه مان را محكمتر كرد.

همسر شهاب حسيني بودن چه حسي دارد ؟

زندگي با يك نقاش محيط كوچكتري را مي خواهد يك اتاق است و يك بوم. يك موزيسين خودش است و سازش اما بازيگر اينطور نيست. هميشه بايد با يك جماعت طرف باشيد. هميشه زير ذره بين هستيد.

به لطف خدا مردم هميشه محبت دارند و اين اتفاق بدي نيست. حس و انرژي مثبت را از هواداران شهاب مي گيريم. خدا را شكر.

همه لطف و محبتي كه در اين 18 سال زندگي مشترك به من داشته يك طرف و فرصتي كه براي بازي در فيلمش در اختيار من قرار داد يك طرف. سكانس مشتركي كه بازي كرديم خيلي حس خوبي به من داد.

نقشي كه من بازي كردم نقشي بود كه همه بازيگران از او مي پرسيدند قرار است آن را چه كسي بازي كند. همه درباره آن كنجكاو بودند و آن نقش را دوست داشتند. شهاب هميشه به من مي گفت نقشي كه به من داده همان حسي است كه در زندگي اش نسبت به من دارد.

اگر بچه ها دوست داشته باشند بازيگري را ادامه دهند ، عكس العمل شما چيست ؟

– واقعا از ته دل خوشحال مي شوم. اگر هنري از پدر به آنها برسد باعث خوشحالي من است اما هيچ بايدي براي آنها وجود ندارد. هر استعدادي كه داشته باشند را بهتر است يك جايي خرج كنند. اگر به بازيگري علاقه داشته باشند من تشويق شان مي كنم اما خودشان خيلي خيلي زياد علاقه اي به اين مقوله نشان نمي دهند.

پسر كوچكترم كمتر از سه سالش است. البته كه خيلي هنرپيشه است. در يك لحظه مي تواند عصباني باشد و با عصبانيت حرف بزند و در همان لحظه مي خندد و جواب مي دهد. يك صحنه را به راحتي با دو زاويه و دو شخصيت تحويل ما مي دهد. (خنده) از طرفي ديگر محمد امين استعداد زيادي در زمينه نقاشي دارد و بيشتر دوست دارد نقاشي بكشد. به نظرم يك استعداد هنري ذاتي در زندگي آنها وجود دارد و نمي توانيم منكر آن شويم.

پريچهر قنبري همسر شهاب حسيني

ازدواج شهاب حسيني و پريچهر قنبري

شهاب حسيني : 22 ساله بودم كه با بچه هاي تئاتر دانشگاه تهران كار مي كردم. تا قبل از اين كه همسرم را ببينم، قصد ازدواج نداشتم تا اين كه روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پيشنهاد آشنايي دادم اما همسرم هيچ اعتقادي به اينگونه دوستي ها و آشنايي ها نداشت و گفت : اگر كسي واقعا عاشق است و تمايل قلبي براي رسيدن به دختر مورد علاقه اش دارد، بايد در اين راه صادقانه گام بردارد و بنابراين موضوع را با خانواده ام در ميان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. بعد از 4-3 ماه نامزدي ، عقد كرديم و بعد از 3 سال من سيدشهاب الدين 22ساله و پريچهر 15 ساله زندگي مشتركمان را با تمام كم و كاستي هايش شروع كرديم و تا امروز با وجود همه سختي ها و فراز و نشيب ها در تمام مدت در كنار هم بوديم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۵۷:۲۴ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :