وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

همسر جديد و قديم بنيامين بهادري + عكس

همسر جديد بنيامين بهادري

بنيامين بهادري (متولد ۱۸ شهريور ۱۳۶۱ در تهران)  آهنگساز ، خواننده و ترانه‌سراي ايراني موسيقي پاپ است.

زندگينامه

بنيامين بهادري (وحيد بهادري) خوانندهٔ ايراني موسيقي پاپ در ۱۸ شهريور ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. از كودكي علاقهٔ بسياري به فراگيري موسيقي داشت. ۱۶ساله بود كه به شعر و موسيقي روي آورد. در ۱۹سالگي به فراگيري گيتار پرداخت و قبل از شروع به كار حرفه‌اي به ترانه‌سرايي مي‌پرداخت و سپس به‌صورت حرفه‌اي آهنگ‌سازي را آغاز كرد. در اين مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان ديگرِ موسيقي پاپ همكاري داشت و يك آلبوم به نام «گلهاي رنگين‌كمان» براي كودكان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگي را به‌صورت حرفه‌اي آغاز كرد. وي تاكنون چهار آلبوم به نامهاي بنيامين ۸۵ و بنيامين ۸۸ ،بنيامين ۹۳ و بنيامين ۹۴ عرضه كرده و چندين تك‌آهنگ نيز ارائه داده‌است. او تاكنون در چندين كنسرت در ايران و خارج از ايران به اجراي زندهٔ برنامه پرداخته‌است.

بنيامين همچنين در كسوت معلمي در «مؤسسهٔ كارنامه» در يك دوره كلاس به نام «و اما بيان من» به تدريس ادبيات و جهان‌بيني و هنر و نگرش خاص خود به دنيا پرداخت.

 

همسر بنيامين بهادري (همسر سابق – فوت شده)

نسيم حشمتي ، همسر سابق (فوت شده) بنيامين بهادري

مرگ همسر

در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ بنيامين بهادري در يكي از خروجي‌هاي اتوبان همت دچار سانحهٔ تصادفي شد. در اين سانحهٔ رانندگي آسيبي به بنيامين بهادري و دختر ۲ساله‌اش «بارانا» وارد نشد، اما نسيم حشمتي (عكاس آلبوم‌هاي بنيامين) ، همسر وي ، كه پشت فرمان ماشين بود ، جان خود را از دست داد. بعد از مرگ نسيم، بنيامين به ياد او آهنگي با عنوان «يه خونه» را اجرا كرد كه اسم «نسيم» در آن به‌كار برده شده‌است: «آي نسيم، آهاي نسيم، نگو كه ديگه به هم نمي‌رسيم»

شايلي ، همسر  دوم بنيامين بهادري

همسر دوم بنيامين بهادري به عنوان آخرين بازيگر پروژه سينمايي «سلام بمبئي» قربان محمدپور جلوي دوربين رفت.

جالب است كه در اطلاع رساني مرتبط با اين حضور فقط نام كوچك همسر دوم بنيامين كه ‘شايلي’ است برده شده است و نام خانوادگي او درج نشده است.

مطابق با آنچه در فرهنگ دهخدا آمده است ‘شايلي’ به معناي تك و بي همتاست.

 

همسر بنيامين بهادري (همسر دوم)

شايلي ، همسر جديد بنيامين بهادري

پس از اينكه بنيامين بهادري خواننده و بازيگر پروژه توليد مشترك ايران و هند ، اولين تجربه بازيگري خود را جلوي دوربين حسن پويا رقم زد، «شايلي» همسر بنيامين نيز به جمع بازيگران «سلام بمبئي» پيوست و بازي خود را آغاز كرد.

همسر بنيامين ايفاگر نقش مقابل اين خواننده است كه در اين فيلم به عنوان يك دختر هندي هنرنمايي مي كند؛ با توجه به اينكه «شايلي» مسلط به چند زبان دنيا از جمله زبان هندي است، تمام ديالوگ هاي اين بازيگر به زبان هندي بوده و در جريان قصه ، رابطه عاشقانه پيچيده اي بين او و بهادري رخ مي دهد.

گفتني است شايلي و بنيامين اخيرا زندگي مشترك خود را آغاز كرده اند و نقشي آفريني آنها در پروژه سينمايي «سلام بمبئي» بر جذابيت اين اثر سينمايي افزوده است.

«سلام بمبئي» ملودرامي عاشقانه بوده و داستان آشنايي يك دختر هندي و يك پسر ايراني را روايت ميكند كه هر دو دانشجوي پزشكي هستند و درگير اتفاقات پيچيده اي مي شوند.

بازيگران اين فيلم محمدرضا گلزار، بنيامين بهادري، شايلي و بهروز چاهل هستند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۵۳:۵۸ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :