وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

ديدن طلا در خواب چه تعبيري دارد ؟

تعبير خواب طلا

محمدبن سيرين درباره تعبير خواب طلا مي گويد :

زر در خواب، مردان را غرامت و غم و اندوه است و زنان را نيكو و پسنديده بود. اگر بيند كه زر ببافت يا كسي به او داد، دليل بود كه مالش ضايع گردد، يا تاواني بر وي افتد، يا كسي بر وي خشم گيرد.

ابراهيم كرماني در مورد تعبير خواب طلا مي گويد :

اگر كسي درخواب بيند زرو يا سيم مي گداخت، دليل است كه بر زبان مردم افتد. اگر بيند كه زر به خروار به خانه برد، دليل كه مال بسيار يابد. اگر بيند كه زر همي خورد، دليل است كه به قدر آن مال بر عيال هزينه كند.

ديدگاه جابر مغربي درباره تعبير خواب طلا :

زر به خواب، مردان را بد بود و زنان راخوب. اگر بيند كه زر و سيم به يك جا جمع بود، دليل است كه عز و جاه يابد. اگركان سيم بيند، دليل بود كه دختري مهتر به زني گيرد، لكن اندوهگين شود. اگر بيند با زرگري نشسته و با او معامله مي كرد، دليل كه او را با مردي دروغگو سر و كار افتد.

يوسف نبي عليه السلام درباره تعبير خواب طلا مي گويد :

هر كه زردر خواب بيند كار دنيا بر وي نظام گيرد

تفسير منوچهر مطيعي تهراني از تعبير خواب طلا :

ديدن طلا در خواب براي مردان رنج و اندوه است و براي زنان نيكو است. اگر مردي در خواب ببيند كه مقداري طلا يافته يا در جيب و كيف خويش دارد به مقدار حجمي آن طلا ( نه به ارزش آن ) مالش از بين مي رود و زيان مي بيند. نوشته اند اگر كسي در خواب ببيند طلا يافته و جسمي زرين پيدا كرده مجبور به پرداخت ديه مي شود يا تاوان مي دهد.نفايس الفنون تصريح مي كند كه اگر بيننده خواب ببيند طلا مي ريزد دليل آفت و هلاكاست و اگر ببيند طلا به امانت مي دهد آن كس كه امانت مي گيرد به او خيانت مي كند طلا شنيدن سخن مكروه است.

مرحوم مجلسي نوشته اگر كسي سكه طلا به خواب ببيند كه به او مي دهند به رياست مي رسد و چنانچه ببيند گم كرده از بيماري شفا مي يابد. ابن سيرين مي گويد اگر كسي ديد كه زر مي گدازد بر زبان مردم مي افتد اگر ببيند كه طلا به خانه مي برد مال مي يابد و ثروتمند مي شود. اگر ببيند طلا مي خورد مال خويش را هزينه مي كند يا هدر مي دهد. هر جنسي و جسمي كه از طلا ساخته شده باشد براي مردان خوب نيست و در خواب زنان نيكو است. اگر كسي در خواب زرگري ببيند با مردي دروغ گو و لاف زن بر خورد مي كند.

لوك اويتنهاو درباره تعبير خواب طلا مي گويد :

طلا : دوست داشتن چيزهاي بي ارزش
يافتن آن : دريافت ارث
جستجوي آن در دل خاك : خوشبختي به ناگهان به شما روي خواهد كرد
پرداختن چيزي با طلا : با دوستانتان بگو مگو خواهيد داشت
آن را آب كردن : آسايش مادي
دزديدن آن : خبرهاي بد
طلا گذاشتن بر روي خود : افزايش احتياط ضرري ندارد
گم كردن : به شما خيانت خواهد شد
طلا هديه گرفتن : شرمساري
اشيا طلايي : ضواهر فريبنده اند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۵۰:۳۶ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :