وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

كفش در خواب چه معني دارد

كفش

محمدبن سيرين درباره تعبير خواب كفش مي گويد :

ديدن كفش درخواب، دليل زن بود. اگر بيند كفش نو در پاي كرد، دليل كه زني بخواهد يا كنيزكي بخرد. اگر درخواب كفش خود را سيه بيند، دليل كه آن زن توانگر بود. اگر كفش را سبز بيند، دليل كه آن زن مستوره بود. اگر كفش را سرخ بيند، دليل كه آن زن معاشر بود. اگر زرد بيند، دليل كه آن زن بيمارگونه بود.

حضرت امام جعفر صادق (ع) درباره تعبير خواب كفش مي فرمايند :

ديدن كفش درخواب بر هفت وجه بود

اول: زن.
دوم: خادم.
سوم: كنيزك.
چهارم: قوت و نيرومندي.
پنجم: معيشت.
ششم: مال.
هفتم: سفر(مسافرت).
ديدن كفش درخواب، دليل بر مردي بود كه ميراث قسمت كند.

ديدگاه منوچهر مطيعي تهراني در مورد تعبير خواب كفش :

كفش در خواب ما زن است و همسر. براي زنان ديدن كفش در خواب زندگي زناشوئي است كه شوهر اصل كلي آن است. اگر زن داريد و در خواب كفش ببينيد خواب شما به همسرتان بر مي گردد و نوئي و كهنگي و رنج و راحت آن اشاره اي است به روابط بيننده خواب و همسرش. ولي اگر بيننده خواب ازدواج نكرده باشد و در خواب ببينيد كفشي جديد و نو پوشيده ازدواج مي كند. اگر مردي در خواب ببيند كفش هايش لنگه به لنگه پوشيده از همسرش جدا مي شود و چنانچه مرد مجردي اين خواب را ببيند زني كج خو و بد خلق نصيب او مي شود.

اگر مردي در خواب ببيند كفش پايش را مي زند با همسرش اختلاف پيدا مي كند. اگر ببيند كفش براي پايش كوچك شده همسرش از او تقاضائي مي كند كه قادر به بر آوردن آن نيست. اگر مردي در خواب ببيند كفشش سوراخ شده زنش به او خيانت مي كند و اگر ببيند كفشش آن قدر فرسوده است كه نمي تواند بپوشد همسرش بيمار مي شود. اين تعابير براي زنان نيز هست با اين تفاوت كه كفش زن به زندگي خانوادگي او نيز اشاره مي كند و تنها شوهرش مطرح نيست.

خانم آيتانوس مي گفت: – جعبه كفش در خواب مادر زن است به همين علت مردان غربي كفش خود را بدون جعبه مي خرند و به خانه مي برند و شرقي ها علاقه دارند كه حتما كفششان جعبه داشته باشد. آن اشاره اي طنز آميز به اين نكته است كه مردان غربي با مادر زن خويش رابطه صميمانه و خوبي ندارند و در مغرب زمين بسياري از جدايي ها به علت وجود مادر زن اتفاق مي افتد اما زنان آسيائي داماد خويش را مانند پسر خود دوست دارند و به او محبت مي كنند. باز هم خانم اتيانوس مي گفت: – اگر خانمي در خواب ببيند پاشنه كفشش كند شده شوهرش بيكار مي شود و اگر زني ببيند كه كفش مردانه پوشيده صاحب پسر مي شود.

مؤلف درباره تعبير خواب كفش مي گويد :

ديدن خواب كفش به معني جنس مؤنث مي باشد وكفش هر كس مربوط به فاميلهاي درجه اول مونت آن شخص مي باشد

يوسف نبي عليه السلام در مورد تعبير خواب كفش مي گويد :

ديدن كفش در پا كردن نشانه زن گرفتن باشد و اگر در آورد زن طلاق دهد

آنلي بيتون و تعبير خواب كفش :

1ـ اگر خواب ببينيد كفشي كثيف و پاره داريد ، نشانه آن است كه با رفتار ناآگاهانه و انتقادات نادرست خود از ديگران ، دشمناني براي خود خواهيد ساخت .
2ـ اگر خواب ببينيد به كفشهايتان واكس سياه زده ايد ، علامت آن است كه امور زندگي به خوبي پيش خواهد رفت و واقعه مهمي باعث رضايت خاطر شما خواهد شد .
3ـ خريدن كفشهاي نو در خواب ، نشانه آن است كه تغييراتي سودمند در زندگي شما رخ خواهد داد . اگر خواب ببينيد كفشهاي نو ، پاي شما را مي زنند ، نشانه آن است كه دوستان هم كار و خوشگذران ، شما را مورد ريشخند قرار خواهند داد .
4ـ اگر در خواب متوجه شويد بند كفشهاي خود را نبسته ايد ، نشانه آن است كه با ديگران به مشاجره و دعوا خواهيد پرداخت .
5ـ گم كردن كفش در خواب ، نشانه طلاق و جدايي از همسر است .
6ـ اگر خواب ببينيد شب هنگام كسي كفشهاي شما را ربوده است ، نشانه آن است كه در كاري ضرر خواهيد كرد ، ولي در كار ديگر منفعت خواهيد برد .
7ـ اگر دختري خواب ببيند كسي از كفشهاي او تعريف مي كند ، نشانه آن است كه بايد بيشتر مراقب افرادي باشد كه تازه با آنها آشنا شده است .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۴۴:۱۹ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :