وبلاگ من وبلاگ من .

وبلاگ من

مدل لباس مجلسي 2016

ست-مدل-لباس-مجلسي

مدل لباس مجلسي و پيراهن هاي دخترانه و زنانه شيك گيپور و حرير و جديدترين مدل هاي لباس مجلسي 2016 دانتل ترك و اروپايي

ست-مدل-لباس-مجلسي-2016

طراحان لباس علاوه بر اينكه به شكل‌هاي متفاوتي كار مي‌كنند، به طرق متفاوتي نيز طراحي مي‌كنند. بعضي ايدهٔ اوليهٔ طرح خود را روي كاغذ پياده مي‌كنند در حاليكه بعضي ديگر با آويزان كردن پارچه بر روي فرم ابتدايي لباس، طرحي را كه مي‌خواهند تصور مي‌كنند و برخي نيز به كمك نرم‌افزارهاي كامپيوتري طرح لباس مورد نظرشان را ترسيم مي‌كنند. زماني كه طراح به طور كامل از تناسب و هماهنگي پارچه‌ها راضي باشد با يك طراح الگو حرفه‌اي مشورت مي‌كند تا طرح اوليه را روي كاغذ يا از طريق نرم‌افزارهاي كامپيوتري كامل كند. كار طراح الگو بسيار دقيق و پر زحمت است، تناسب پوشاك كامل شده در واقع به دقت آنها بستگي دارد، آنها پس از اطمينان از ابعاد اوليه يك نمونه از لباس مي‌سازند تا روي تن يك مدل واقعي تست شود و از درست بودن اندازه و ابعاد آن در عمل هم مطمئن شوند .

مدل-لباس-مجلسي

ميريام چالك ، مالك و موسس خانهٔ تجارت خلاقانه مي‌گويد : بسياري از طراحان مد تنها يك مفهوم از مدي كه مي‌خواهند ايجاد كنند دارند، در طول ساخت و ساز و پياده سازي روي كاغذ تكنيك‌ها و ساختارهاي لازم نه در ذهن هستند نه در مفهوم بصري و نه در روند طرح زدن روي كاغذ. بنابراين طراح مد نياز به مشورت با طراح الگو و نمونه ساز دارد تا دريابد كه آيا طرحي كه روي كاغذ كشيده را مي‌توان عملي كرد و به زندگي واقعي آورد يا خير .

مدل-لباس-مجلسي-2016

امروزه مد يك صنعت جهاني است و در بسياري از كشورهاي بزرگ و پيشرفته جاي پاي خود را محكم كرده است. بعضي از كشورها مراكز توليد انبوه دارند، به ويژه اندونزي، مالزي، فيليپين، چين، بنگلادش، كره جنوبي، اسپانيا، آلمان، برزيل و هند .

پنج كشور در دنيا شهرت و اعتبار بين‌المللي در مد كسب كرده‌اند : فرانسه، ايتاليا، انگلستان، ايالات متحده آمريكا و ژاپن. به تازگي ظهور طراحان بزرگي از تركيه و اسپانيا نيز باعث مطرح شدن اين دو كشور شده است. همچنين پاكستان، هند و روماني نيز به دليل داشتن طراحان بسيار با استعداد خود تا حدودي شناخته شده هستند .

مدل-لباس-مجلسي-آبي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۴:۱۳ توسط:myblog موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :